| سه شنبه، 28 فروردین 1403
نگاه ایراننادر دست نشان درمورد برنامه های آماده سازی ملوان اظهار داشت: از امروز اردوی آماده سازی خود را در آلاشت در سوادکوه آغاز می کنیم، این منطقه تا حدود ۲۷۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد بعد از این اردو به انزلی بازمی گردیم و تمرینات خود را در سواحل دریای خزر در بندر انزلی ادامه می دهیم. پس از دو هفته بدنسازی از هفته سوم کارهای تاکتیکی و سرعتی مان در زمین چمن آغاز می شود.

سرمربی ملوان درمورد بازیکنان جذب شده این تیم گفت: با توجه به امکانات ملوان جوانان خوبی را جذب کرده ایم و شرایط مورد قبول هواداران است. تلاش می کنیم که ملوان فصل آینده به موفقیت برسد.

وی درمورد اینکه به مدیران باشگاه ملوان قول صعود داده یا نه اظهار داشت: در فوتبال قول صعود نمی دهند اما واقعیت این است که ملوان با توجه به قدمت و جایگاهی که در فوتبال ایران دارد همواره یکی از مدعیان اول صعود است. جایگاه ملوان حضور در لیگ برتر است. من تعهد و قولی برای صعود نداده ام اما میدانم که مسئولیتی به گردن من است که آن موفقیت ملوان است. ملوان تیم اول شمال ایران است و می تواند به لیگ برتر بازگردد. اکنون سپیدرود از گیلان به لیگ برتر آمده امیدوارم تیم های دیگر مثل نساجی و خونه به خونه هم بتوانند به لیگ برتر برسند.

دست نشان درمورد زمان آغاز رقابت های لیگ اول اظهار داشت: آنطور که به ما اعلام کرده اند قرار است در دهه دوم مرداد مسابقات آغاز شود که می تواند زمان خوبی برای این رقابت ها باشد البته با توجه به گرمای هوا و اینکه تیم های جنوبی در لیگ یک زیاد هستند امیدوارم در چینش برنامه مسابقات گرمای شدید هوا در استان های جنوبی در نظر گرفته شود.

سرمربی ملوان درمورد اینکه بجز ملوان چه تیم های دیگری را مدعی صعود می داند گفت: نمی توانم از تیم خاصی نام ببرم اما با توجه به قدمت ملوان و نساجی و همچنین هواداران پرشوری که این دو تیم دارند می توان گفت که آنها از مدعیان اول صعود هستند هرچند مس کرمان، بادران تهران و مس رفسنجان هم تیم های خوبی هستند با این حال اطلاعات من از سایر تیم ها تا این لحظه درمورد همین چند تیم است.

وی درمورد حضور پرشور بازیکنان تستی در تمرینات ملوان در روزهای گذشته گفت: از بین بازیکنان تستی چند نفر را هم انتخاب کردیم. در تیم امسال ملوان بازیکنی مثل مهدی هاشمی نژاد ۱۶ ساله را داریم که از رودسر آمده و آنقدر خوب کار کرده که عباس چمنیان او را به اردوی تیم ملی جوانان هم دعوت کرده است. بازیکنان دیگری هم از جمع تستی ها گرفته ایم مثل علی عابدی که بچه بومی انزلی است و سهمیه زیر ۲۳ سال است یا پورعباس از تهران را هم از بین بازیکنان تستی جذب کرده ایم.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code