| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: دوتیم فوتسال بانوان (می رشت سپیدرود) و شهرداری رشت به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در شرایط نامناسب مالی قرار دارند و هیچ کس پاسخگو اعتراضات آنان نیست.

به گزارش فارس، فاطمه شیرزاد عصر امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه رحمت الهی با اشاره به روز جهانی قدس اذعان کرد: روز قدس روز بیداری مسلمانان جهان و اتحاد مسلمین در برابر استکبار جهانی است و قدس یادگار تاریخی امام خمینی (ره) است.

وی افزود: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همه مردم ایران اسلامی و بالأخص مردم ولایتمدار رشت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در راهپیمایی روز قدش شرکت کرده و با این اقدام خود وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان می کشانند.

شیرزاد بابیان اینکه روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است گفت: طی چند روز اخیر با اقدام هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و با جان افشانی های سربازان گمنام امام زمان (عج) گروهک تروریستی داعش خوار و ذلیل شد و ان شاءالله فردا نیز با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر جواب یاوه گویان را خواهیم داد و به زودی شاهد سرنگونی رژیم غاصب صهیونیست باشیم.

این مسئول با اشاره به برپایی محافل انس با قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در محلات رشت تصریح کرد: این اقدام گام مؤثری در راستای ترویج مباحث دینی و قرآنی است و امید است در سال جاری از چنین برنامه هایی حمایت های مادی و معنوی بیشتری صورت بگیرد.

شیرزاد افزود: خوشبختانه در شهر رشت اساتید برجسته قرآنی در عرصه های ملی و بین المللی حضور دارند و معتقدم با ایجاد دارالقرآن در رشت از ظرفیت آنان بیشتر بهره مند شویم.

وی با تأکید به توجه بیشتر به ورزش محلات خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال شاهد اتفاقات خوبی در ورزش محلات رشت بودیم و مسابقات ورزشی فوتبال و... طی این ایام در محلات برگزار شد که مورد استقبال گسترده ای قرار گرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت خواستار توجه بیشتر بهورزش محلات شد و گفت: با ایجاد زمین های ورزشی در محلات کم برخوردار ازجمله محله  معلولین رشت می توانیم اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را مدیریت کنیم.

وی  با انتقاد از مصوبه اخیر شورای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت تصریح کرد: درگذشته مصوبه ای به منظور حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از هیئت های مذهبی رشت به تصویب رسیده بود که طی آن سازمان موظف بود در خصوص چاپ بنر با ابعاد مشخص با هیئت های مذهبی رشت همکاری داشته باشد.

شیرزاد افزود: اخیراً شورای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت نسبت به لغو این مصوبه اقدام کرده است و بنده تقاضا دارم تا در این خصوص تجدیدنظر بشود.

شیرزاد با تأکید به رحمایت همه جانبه از هیئت های مذهبی رشت گفت: در شرایطی که هجمه ها و ولنگاری های فرهنگی اسلام  را مورد  هدف قرار داده است حمایت از هیئت های مذهبی باید بیشتر موردتوجه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت  با اشاره به عدم پرداخت مطالبات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت گفت: مطالبات سازمان از شهرداری مرکز بسیار زیاد است و این موضوع موجب بروز مشکل  برای بخش های مختلف سازمان شده است.

فاطمه شیرزاد افزود: تیم فوتسال بانوان (می رشت سپیدرود) و شهرداری رشت وضعیت مناسبی به لحاظ مالی ندارند و چک های که در اختیار بازیکنان و تیم قرارگرفته است هنوز نقد نشده و کسی هم پاسخگوی اعتراضات آنان نیست.

وی گفت: بخش دیگر این مطالبات نیز متعلق به هنرمندان است و به علت اینکه مطالبات سازمان پرداخت نشده شرایط نامناسبی به لحاظ مالی وجود دارد.

وی بابیان اینکه بخش درامد زایی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت باید فعال شود گفت: سازمان فرهنگی ورزشی می تواند با استفاده از زمین های ورزشی متعلق به خودش و... درامد پایدار ایجاد کند و به مشکلات مالی تا حدودی سروسامان بدهد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code