| چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر  ضرورت برنامه ریزی دقیق جهت تحقق درامدهای پیش بینی شده  اذعان داشت :  الویت هزینه  از سوی معاون مالی اقتصادی، مدیریت اداره درامدهای عمومی و مدیران مناطق باید در پرداخت های پرسنلی و هزینه های ضروری باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رشت، فرامرز جمشیدپور  با اشاره به لزوم شناسایی و تعرفه افراد مستعد و مناسب در حوزه های درامدی گفت: افرادی که در حوزه های درامدی بنا به دلایلی کنار گذاشته شده و یا در واحدهای غیر تخصصی مشغول به کار می باشند شناسایی و نسبت به بکار گیری انها با صدور ابلاغ و پیش بینی ابزارهای تشویقی مناسب اقدام خواهد شد.

وی افزود: اجرا و اتمام پروژه های در دست اقدام و سرعت بخشی در اجرای پروژه های عمرانی از دبگر الویت های شهرداری طی ماههای اینده است.

 جمشیدپور خاطرنشان کرد: معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی و مناطق باید با توجه به فصل گرما از حداکثر ظرفیت و پتانسیل های سازمان عمران در حوزه اسفالت و خدمات عمرانی  بهره مند  شود.

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر تهیه  فهرست هزینه های ضروری از سوی امور مالی مرکز و مناطق تصریح کرد :  فهرست هزینه های فوق باید جهت برنامه ریزی پرداخت به حوزه معاونت مالی اقتصادی ارائه گردد.

این مسئول شناسایی مناصب تاثیرگذار در افزایش درامد را از دیگر وظایف معاونت مالی و اقتصادی عنوان کرد و گفت: پس از شناسایی این افراد توسط معاون مالی و اقتصادی ، مدیران مناطق و ارائه راهکارهای مناسب توسط افراد از  مزایای حق مسئولیت برخوردار خواهند شد.

همچنین جمشید پور از مدیران مناطق پنجگانه شهرداری خواست تا برنامه ریزی های مدونی در راستای آبیاری فضای سبز میادین و بلوارهای سطح شهر و نیز اجرای آسفالت در ساعات معین داشته باشند.

وی یادآور شد : به منظور جلوگیری و کاهش ترافیک ناشی از آبیاری فضای سبز رفیوژ میانی و حاشیه خیابان ها به وسیله خودروهای آبرسانی و جهت افزایش و رضایت شهروندان آبیاری خیابان ها و میادین شهر از ساعت ۲۳ به بعد آغاز شود.

جمشید پور تاکید کرد : همچنین با توجه به ترافیک ناشی از اجرای آسفالت( ترمیم, روکش و ....) در خیابان های اصلی و لزوم کاهش ترافیک در راستای افزایش رضایت شهروندان اجرای آسفالت توسط پیمانکاران ( غیر از سازمان عمران شهرداری ) باید از ۲۳ لغایت ۷ صبح انجام شود
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code