| پنجشنبه، 30 فروردین 1403
نگاه ایران: جمعی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت در تمرین امروز داماش حاضر شدند.

 تارنمای هواداران داماش گیلان، درحاشیه تمرین امروز داماش گیلان، جمعی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت با حضور در استادیوم شهید دکتر عضدی به گفتگو با بازیکنان و عوامل تیم فوتبال داماش پرداختند و عنوان نمودند که در کنار داماش و هوادارانش خواهند بود.

در ابتدا مجید جهانپور سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان توضیحاتی را برای اعضای شورا شهر در خصوص چگونگی وضعیت تیم در این فصل ارائه داد.

وی در بخشی از صحبت هایش اظهار داشت: از ابتدای مسابقات کارفرمای خودمان را ندیده ایم و پرداخت قراردادها نیز هر بار به مدتی بعد موکول شد. متاسفانه بازیکنان از اسفندماه سال گذشته ریالی دریافتی نداشته اند و این مسئله مخصوصا برای بازیکنانی که متاهل اند و یا افرادی را تحت تکفل دارند بسیار بغرنج شده است.

سپس با درخواست تمامی اعضای حاضر شورای شهر در تمرین امروز، حاجی پور به عنوان نماینده اعضا به بیان چگونگی تیمداری شهرداری در پیشینه باشگاه داماش گیلان پرداخت و گفت: اینکه ما 7 نفر به تمرین امروز آمده ایم به معنای آن نیست که سایر اعضای شورا نخواسته اند که بیایند.

وی اضافه کرد: خبر دارم که تمامی اعضا دوست داشتند که بیایند، اما خوب به دلیل مشکلات و اجبار کاری که هر کدام داشتند، متاسفانه نتوانستند در این تمرین حضور پیدا کنند. حتی خود ما هم باید در جلسه کمیسیون می بودیم اما آمدیم تا به شما خسته نباشید بگوییم و اعلام کنیم که شورا و شهرداری در کنارتان هستند.

 وی در ادامه با بیان نامه درخواست اعضا برای طرح دو فوریتی از سوی شهرداری برای خرید امتیاز داماش گیلان گفت: اکثریت اعضای شورا این نامه را امضا کرده اند و انشالله سایرین هم این طرح را پس از مطرح شدن آن در شورا قبول می کنند. نماینده حاضرین شورای شهر رشت در تمرین گفت: خواهش موکد من از تمام رسانه ها این است که اگر طرح خرید داماش تصویب شد و انتقال صورت گرفت، هیچکس به دنبال اسم فرد یا به نام زدن این موضوع و یا آرای موافق، مخالف و... نباشد. تصویب این لایحه به معنای آن خواهد بود که هر 15 نفر موافق این طرح هستند و هیچکس بر دیگری برتری نخواهد داشت.

 در ادامه مقرر شد پس از امضای تفاهم نامه اولیه انتقال تیم و حتی پیش از انتقال قطعی، مبلغ قابل توجهی به عنوان کمک مالی فورا از طریق شهرداری به تیم تزریق شود.

 حدود 100 هوادار حاضر در تمرین امروز داماشی ها با شعارهایی نظیر: "شورا شهرداری ،حمایت حمایت"، "شورای شهر باران" و... ضمن استقبال از حضور اعضای شورا در تمرین، حمایت خود از طرح واگذاری داماش به شهرداری را اعلام نمودند.

damash shora (2)

damash shora (7)

damash shora (3)

damash shora (5)

damash shora (9)

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code