| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: رامبد جوان در واکنش به حواشی برنامه شب گذشته «خندوانه» نوشت: «من شب گذشته رامبد «خندوانه» نبودم، بلکه در نقش سرگروه تیم خود بودم و وظیفه ام حمایت از اعضای گروه بود.»
 به گزارش خبرآنلاین، رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» که شب گذشته یکشنبه 21 خرداد در بخش خنداننده شو این برنامه از گروه خود حمایت کرد و از حضار که باید رای می دادند درخواست کرد که به یک شرکت کننده از گروه او و اشکان خطیبی رای دهند، در زمان رای گیری حضار این درخواست جوان را اجرا کردند. این رفتار جوان واکنش های زیادی را در پی داشت.
جوان درباره این رفتار خود نوشت: «سلام عزیزان. نکته اى رو با هم مرور کنیم. ما در طول عمر و زندگیمون نقش هاى مختلفى ایفا مى کنیم و در هر کدوم قواعد مختلفى رو باید رعایت کنیم که قطعا توضیحش لزومى نداره و براى هممون مفهومه. بنابراین من به عنوان سازنده «خندوانه» وظایفى دارم که تا به حال به کمک کل گروه «خندوانه» و حمایت و هدایت شما سعى کردم رعایتشون کنم. و البته به عنوان سرگروه یک گروه هم وظایفى دارم که تا آخرین لحظه باید سعى کنم از پس اجزاء و قواعدش بربیام. یکى از این قواعد حمایت کردنه. مى فهمم که دیشب نسبت به حذف بابک و بالا اومدن بهنام دلخور و معترضین و این حق مسلم و بدیهى شماست و از اونجا که خندوانه رو تا به حال حمایت کردین و همیشه به من مهر و انرژى دادین، توقع نداشتین من خارج از قاعده رامبد «خندوانه» عمل کنم، ولى لطفا فراموش نکنین که در موقعیت من رامبد سرگروه هستم و حق مسلم و بدیهیمه که از تیمم حمایت کنم حتى به اندازه خرج کردن خودم و این یعنى رعایت کردن قاعده بازى و مسابقه. پس همینه که جذابش مى کنه و باعث مى شه شما سر من فریاد بزنین و البته کلى هم فحش بدین(که من هم به روم نمیارم و مثل همیشه خودم رو رفیق شما مى دونم) پس: ١-شما با تمام عصبانیتتون خوشگل تر و جذاب ترین و این نشون مى ده که «خندوانه» و خنداننده شو رو دوست دارین. ولى زیاد هم طولش ندین که براى سلامتیمون ضرر داره. ٢-بابک رفاهى به خندوانه خواهد اومد و براى هممون اجرا خواهد کرد (به عنوان کمدین و نه در مسابقه) ٣-اگر موقعیت مشابهى پیش بیاد باز هم از گروهم حمایت خواهم کرد. ٤-دوستتون دارم. ٥-اگر قواعد یه بازى و مسابقه رو رعایت نکنیم خیلى لوس مى شه. ٦-خیلى مخلصم.»

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code