| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نگاه ایرانمنتخب شورای شهر تهران گفت: امیدوارم اتفاقی تاریخی و بزرگی را که مردم تهران با پیام رئیس دولت اصلاحات رقم زدند، هر روز بیشتر از روز قبل تکرار شود و ما گیلانی های بیشتری را در راس امور مملکتی ببینیم.
به گزارش ندای گیلان، حجت نظری در جشن پیروزی حسن روحانی در فومن ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در این مراسم اظهار داشت: موفقیت های من حاصل کمک پدری است که هیچ وقت حضور فیزیکی اش را لمس نکردم اما همیشه در کنارم بود و حاصل تلاش های مادری بود که همیشه برایم هم پدر بود و هم مادر.
عضو منتخب فومنی شورای شهر تهران با بیان اینکه فومنی های مقیم شهر تهران نیز در موفقیت او تاثیر بسزایی داشتند افزود: خرسندم از اینکه همیشه قدردان زحمات شما مردم عزیز بودم و امیدوارم در هر جایگاه و مقطعی از زندگی که هستم فراموش نکنم که شما عزیزان چه زحماتی برای من کشیدید.

رئیس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی ضمن تشکر و قدردانی از مردم فومن ابراز کرد: باعث افتخار است که گیلان یکی از پنج استانی بود که بیشترین رای را به آقای روحانی داده است و من از این بابت بسیار خوشحالم.

نظری گفت: امیدوارم هر روز شاهد پیشرفت بیشتر فومن و فومنی ها باشیم و همچنین امیدوارم اتفاقی تاریخی و بزرگی را که مردم تهران با پیام رئیس دولت اصلاحات رقم زدند، هر روز بیشتر از روز قبل تکرار شود و ما گیلانی های بیشتری را در راس امور مملکتی ببینیم.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code