| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان گیلان در خصوص استعفای دسته جمعی 10 نفره اعضای هیات نظارت لاهیجان(اینجا بخوانید) گفت: این استعفا هیچ اشکالی در روند کار ما ایجاد نمی کند.
سید کاظم دلخوش با بیان اینکه ما بر اساس قانون عمل می کنیم، افزود: با حفظ حرمت نامزدها و استناد نظر مراجع 4 گانه وظایف خود را انجام می دهیم.
 وی با اشاره به اینکه اعضای هیات های نظارت، جزء نیروهای رسمی و اداری نیستند اظهار داشت: همه افراد در هیات نظارت در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، پاسداری از قانون اساسی و ارزش های نظام مقدس جمهورس اسلامی پای کار هستند و به صورت داوطلبانه مشغول فعالیت هستند.
 رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی گیلان ضمن قدردانی از زحمات بدون دستمزد 10 نفره اعضای هیات نظارت لاهیجان گفت: در صورت بازگشت این افراد در هیات نظارت لاهیجان ما استقبال خواهیم کرد اما در صورت عدم تمایل ما افراد دیگری را برای روند انتخابات سالم، جایگزین خواهیم کرد.
 دلخوش خطاب به اعضای هیات نظارت لاهیجان گفت: این افراد باید با سعه صدر رفتار می کردند و هرگونه نارضایتی خود را بدون حواشی اعلام می کردند.
وی با بیان اینکه بر اساس قانون و مواد 59 و 63قانون اساسی اختیارات بخش ها، نافی اختیارات شهرستان، استان و کشور نیست و نظام با رأفت به مردم نگاه می کند، افزود: اعضای 10نفره هیات نظارت لاهیجان به دلیل تایید صلاحیت نهایی 5 نفر از افرادی که در مرحله اول رد شده بودند، معترض شدند و این در حالی است که به استناد قانون و مراجع 4 گانه این افراد هیچ گونه مشکلی در تایید صلاحیت نداشتند و تایید شدند.
 رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی گیلان تصریح کرد: عدم آگاهی این افراد به قوانین و مقررات و شیطنت های برخی افراد موجب اقدام عجولانه و نادرست اعضای 10 نفره هیات نظارت لاهیجان بود.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code