| جمعه، 31 فروردین 1403

نگاه ایران به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  رشت، آتش سوزی فروشگاه لوازم خودرو در ساعت ۱۸:۴۱ دقیقه عصر امروز ۱۰ فروردین ۹۶ به مرکز ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که سریعا ۹ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان بهمراه ۲۴ آتش نشان از ایستگاه های ۱۲ و۴و۳ به محل حادثه واقع در ابتدای بلوار ولی عصر(عج)، روبروی پمپ بنزین  اعزام شدند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه علت این آتش سوزی در دست بررسی است افزود: بواسطه وجود مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال در فروشگاه آتش نشانان با تلاشی نفس گیر نسبت به پیشگیری از گسترش و اطفای آتش اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در این آتش سوزی مقداری از سربندی مغازه همجوار دچار آسیب دیدگی شد، ابراز داشت: خوشبختانه به کسی آسیب جانی نرسید و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

وی در ادامه به آتش سوزی در یکباب منزل مسکونی واقع در جاده جیرده کوی حبیب زاده اشاره داشت و افزود: این آتش سوزی که بعلت قرار دادن لباس بر روی بخاری روشن بود در ساعت ۱۳:۳۵ دقیقه اطلاع داده شد.

وی از اعزام ۹ دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۲۴ آتش نشان به محل حادثه خبر داد و گفت :  به شهروندان توصیه می شود قبل از ترک محل سکونت و یا کار ، حتما از خاموش بودن منابع حرارتی اطمینان حاصل کرده  و همچنین از مجاورت اجسام قابل اشتعال با بخاری و منابع حرارتی خودداری کنند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code