| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه وزش گاهی شدید باد گرم در استان تا فردا (سه شنبه) خبر داد.

 مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تقویت تدریجی جریانات جنوبی طی 24 ساعت آینده در منطقه است که بر این اساس شرایط برای وزش باد گرم (گاهی شدید) مهیاست.

وی ادامه داد: گاهی با شمالی شدن جریانات سطح زمین، شرایط برای وقوع پدیده مه در بعضی نقاط جلگه ای دور از انتظار نیست و از عصر فردا ، با نفوذ تدریجی سامانه پرفشار، افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد گرم (گاهی شدید) عنوان و برای فردا نیز آسمان را طی صبح تا ظهر کمی ابری تا نیمه ابری، احتمال مه، وزش باد گرم (گاهی شدید) و طی عصر و شب قسمتی ابری تا ابری، بارش پراکنده، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 23 درجه مربوط به رودبار و کمینه دما را با پنج درجه مربوط به رودسر ذکر کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان همچنین بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را به ترتیب 17 و هفت درجه عنوان کرد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code