| سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
نماینده آستارا خبر داد:
       کد خبر: 101532

نگاه ایران: ولی داداشی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به اینکه تشکیل کارگروه ها قبل از انتخابات وجود داشت، اظهار کرد: کارگروه های فعال در حوزه مدیریت شهری تخصص محور هستند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر کارگروه ها با هدف مشکل یابی و کارگشایی راه اندازی شده اند، تصریح کرد: در این کارگروه روسای ارگان های اداری به همراه اساتید دانشگاه ها در حوزه های مشخص شده مانند کارگروه آموزش و پرورش حضور دارند.

وی با بیان اینکه بیشتر واحدهای مسکن مهر گیلان به غیر از شهرستان آستارا به بهره برداری رسیده است، گفت: به منظور بهره برداری از ۳۰۰ واحد مسکن مهر آستارا تا هفته دولت سال ۹۶ مبلغ 6 میلیارد تومان به حساب مسکن مهر شهرستان واریز می شود.

داداشی با بیان اینکه در ادوار گذشته بازار آستارا نسبت به بازار بندر انزلی از تراز بالایی برخوردار بود، افزود: این رویه به واسطه فعالیت منطقه آزاد اقتصادی در بندر انزلی معکوس شده و منطقه آزاد اقتصادی برای شهرستان آستارا یک ضرورت بوده و در این زمینه  از انجام کمک دریغ نمی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر شهری برای خود چند مشکل ملی و شهرستانی دارد، یادآور شد: مشکل ملی آستارا بحث بیکاری و مشکل شهرستانی آن بحث فاضلاب بوده و مسؤولان شهرستانی باید برنامه های خود را با توجه به مشکلات مردم تدوین کرده و راه کار داشته باشند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی به جذب نیرو در اسکله بندر آستارا تا هفته دولت سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: تقاضا برای کار و جذب نیرو در اسکله بندر آستارا بسیار زیاد بوده و به همین دلیل پیشنهاد شده روند جذب در این اسکله به صورت قرعه کشی انجام شود.

وی احیای راه آبشار لاتون را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: با احیای راه آبشار لاتون، این آبشار در سطح کشور به یکی از مناطق گردشگری تبدیل می شود و برای احیای آن دو راه پلکانی و ماشین رو پیشنهاد شده است.

داداشی ضمن انتقاد از نحوه برخورد برخی از مسؤولان شهرستانی با خبرنگاران خبرگزاری ها و جراید متذکر شد: اگر هر مسؤولی به هر کدام از خبرنگاران و اقشار فرهنگی شهرستان توهین و بی احترامی کند طبق قانون با آن مسؤول خاطی برخورد می شود.

وی بیلان کار یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را پیگیری مطالبات مردم دانست و یادآور شد: بیلان کاری نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی هشتم خرداد همزمان با سالروز آغاز به کار مجلس از طریق رسانه ها در اختیار مردم قرار می گیرد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

میثم کرمی 8 بهمن 1398 ساعت 06:11

استخدام نیروی برق استارا هستم میخوام استخدام اسکله استارا بشم

نظر دهید - پسندیدم 1

میثم کرمی 8 بهمن 1398 ساعت 06:11

استخدام نیروی برق استارا هستم مبخوام استخدام اسکله استارا شم

نظر دهید - پسندیدم 0

نگاه شما:

security code