چهارشنبه، 07 اسفند 1398 | 2020 Wednesday 26 ,February  
نگاه ایران: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه ای، سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات را اعلام کرد. در راستای سیاست های اتخاذ شده توسط ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، گردشگران و مسافران می توانند از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ گردشگران و مسافران، ۲۴ ساعته تمام دانستنی های موردنیاز خود را ازجمله اطلاعات جاذبه های مختلف گردشگری، وضعیت راه ها و جاده ها، هواشناسی، اماکن اقامتی، موزه ها و فرهنگسراها، اماکن پذیرایی، امداد خودرو، دفاتر خدمات مسافرتی، صدور اسناد، بانک ها، بیمارستان ها، درمانگاه ها، داروخانه ها، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، مجتمع های خدماتی رفاهی، پمپ بنزین ها و گازها، مراکز فروش صنایع دستی و جشنواره های فرهنگی، دریافت و نسبت به ارائه و ثبت شکایات خود در این سامانه اقدام کنند. سایر شماره های تلفن ضروری و موردنیاز در سفر نیز به این شرح است؛

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code