| جمعه، 31 فروردین 1403
 عیدی یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین مزایای شغلی برای کارگران و کارمندان به‌شمار می‌رود که به‌عنوان یک سنت زیبا در ایام عید نوروز به آن‌ها پرداخت می‌شود.
معاون گردشگری می‌گوید: برقراری سفرهای نوروزی به حاد نشدن ویروس کرونا در کشور مشروط شده است. ضمن این‌که سفر به شهرهای قرمز و نارنجی در تعطیلات نوروز ممنوع خواهد بود و سفر به نقاط دیگر کشور به ارائه «رزرو اقامتگاه» منوط خواهد شد.
سردار رحیمی:
رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه قرار دادن تصاویری از لحظه‌های سرقت باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود تاکید کرد: باید تصاویر به پلیس تحویل داده تا پیگیری شود.
معاون وزیر بهداشت:
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از احتمال تغییر زمان برگزاری چهل و هشتمین آزمون دستیاری خبر داد و گفت: جلساتی در این خصوص با وزیر بهداشت برگزار شده و احتمال تغییر زمان برگزاری این آزمون وجود دارد که جزییات آن اعلام خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر که لایحه رتبه بندی بر اساس مفاد ماده ۶۳ قانون برنامه ششم تدوین و به دولت ارائه و در کمیسیون علمی تصویب و به زودی در صحن دولت مطرح و به مجلس تقدیم خواهد شد
معاون کل وزیر بهداشت:
باید به نحوی رعایت کنیم که شب عید راحتی داشته باشیم.
علیرضا رئیسی:
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ساعت منع تردد شبانه را از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در تمام شهرهای کشور اعلام کرد.
سخنگوی وزارت بهداشت:
سخنگوی وزارت بهداشت از تشخیص ۶هزار و ۵۹۷ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
سید کاظم کاظمینی:
عناب میوه‌ای با خواص دارویی قابل توجهی است که بنابر اعلام یکی از اعضای دانشگاه علوم پزشکی یزد با تقویت سیستم ایمنی بدن می‌تواند با توجه به شیوع آنفلوانزا و کرونا نقش موثری در پیشگیری از آنها ایفا کند.
جاماندگان ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی مجدد فردا می توانند در این آزمون ثبت نام کنند