| جمعه، 31 فروردین 1403

نگاه ایران به نقل از فارس: کامران علیپور کاندیدای پنجمین شورای شهر کلاچای دقایقی پیش در مسجد گیل کلایه این شهر به هنگام سخنرانی مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

علیپور اکنون در حال انتقال به بیمارستان لاهیجان است، ضارب از پشت شیشه مسجد به این کاندیدا تیراندازی کرد و انگیره این اقدام نامشخص است.

این کاندیدا وکیل پایه یک بوده و از قبل اعلام کرده بود که می خواهد امشب خلافکاری های شوراهای فعلی را با مدرک افشا کند اما پس از ورود به مسجد مورد اصابت قرار گرفت.

تکمیلی

کاندیدای مضروب شورای شهر کلاچای در بیمارستان 22 بهمن لاهیجان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش فارس ؛ گفته می شود این کاندیدا هدف پنج گلوله ساچمه ای قرار گرفت که یکی از گلوله ها به نزدیکی قلب او اصابت کرد، عمل روی این کاندیدای مضروب موفقیت آمیز بود.

به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، احسان وحیدی درباره حادثه تیراندازی به یکی از کاندیدای شورای شهر کلاچای توضیح داد: یکی از کاندیداهای پنجمین دوره ی شورای شهر کلاچای به نام  ک-ع که وکیل دادگستری است، حدود ساعت ۲۱ امشب حین سخنرانی انتخاباتی در مسجد گیل کلایه منطقه پلرود کلاچای با گلوله اسلحه شکاری مورد هدف قرار گرفت و مجروح شد. وی افزود: ضارب از پشت پنجره مسجد به داخل شلیک کرد و انگیزه وی شخصی بود و ارتباطی به مسائل انتخاباتی ندارد. وحیدی اظهار کرد: در این رابطه دو مظنون دستگیر شدند. دادستان عمومی و انقلاب رودسر گفت: کاندیدای زخمی با موفقیت مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

اولین فیلم بعد از وقوع حادثه:

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code