| سه شنبه، 28 فروردین 1403

نگاه ایران به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، این آتش سوزی مهیب در ساعت ۶:۴۰ دقیقه صبح امروز ۱۹ اسفند ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی اطلاع داده شد.

همین گزارش حاکی است: ۵۱ آتش نشان و افسر ارشد آتش نشانی بهمراه ۱۵ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان از ۶ ایستگاه به محل حادثه واقع در بلوار لاکان، انتهای کوچه بیانی، کوچه آهنگران اعزام شدند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی با اشاره به کوچه های تنگ و باریک منتهی به محل آتش سوزی ابراز داشت: بواسطه گستردگی آتش و احتمال سرایت از ۴ جهت به منازل مسکونی همجوار؛ آتش نشانان به سرعت از دو مسیر اقدام به استقرار خودروهای اطفایی کرده تا نسبت به فروکش و خاموش کردن سریع تر آتش اقدام شود.

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی با بیان اینکه علت حادثه اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه جعبه تقسیم منصوبه در پشت بام بوده افزود: متاسفانه با توجه به نبود دیوار آتش بر و اتصال پشت بام های چوبی؛ دو باب منزل مسکونی در آتش سوخت که میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

وی در پایان گفت: طی بررسی های بعمل آمده هیچ کدام از خانه های آتش گرفته دارای بیمه آتش سوزی نبوده اند که به شهروندان توصیه می شود؛ حتما نسبت به بیمه کردن  منازل و اماکن تحت اختیار خود اقدام نموده تا بواسطه بروز حوادث بتوان جبران خسارت نمود.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code