| چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
مدیرکل حراست استانداری گیلان در رودبار عنوان کرد:
       کد خبر: 98899

نگاه ایران: مدیر کل حراست استانداری گیلان امروز در جمع کارکنان فرمانداری رودبار گفت: بنا بر دستورات و تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری و نیز وزیر کشور و استاندار گیلان مبنی بر رعایت قانون در برگزاری انتخابات، متولیان برگزاری انتخابات حق استفاده از بیت المال و دارائیهای دولت را له یا علیه کسی ندارند.

علی پناهی افزود: برگزاری انتخابات همراه با رقابت، سلامت، امنیت و حضور حداکثری مردم برای هویت و آینده نظام اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی همچنین گفت: در نظام اسلامی اولین شرط خدمت همه مسئولان، کارکنان و آنهایی که در بخش های دولتی و خصوصی بویژه دولتی خدمت می کنند، حامی ولایت و مقام معظم رهبری بودن است و باید به آن افتخار کنند.

وی با بیان اینکه 38 سال عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تدبیر تؤام بوده است، افزود: اقتدار نظام اسلامی، تصمیم گیریها و تصمیم سازیهای آن همواره با تدبیر و امید همراه بوده است.

پناهی همچنین با اشاره به اهمیت عملکرد حراست در دستگاهها گفت: مسئول حراست هم می تواند بعنوان مشاور امین، در کنار عالی ترین مرجع هر دستگاه باشد و هم می تواند  بعنوان مشاور امین حتی در مباحث خصوصی زیر مجموعه عمل نماید.

وی پیشگیری را اصل مهم و موضوعی دانست و تصریح کرد: تدبیر، تخصص، تیز بینی و ریزبینی، شناسایی چالش ها و داشتن دانش روز باید در حراست وجود داشته باشد و مسئول حراست باید بعنوان ناظر عامل با اشراف بر کارها و امور، قدرت تؤام با احترام و تکریم از خود نشان دهد.

مدیر کل حراست استاندارری تأکید کرد: حراست بعنوان چشم و بازوی مدیریت  باید از جنس مردم باشد و خود را از آنها جدا نداند که افتخاری بالاتر از خدمت به مردم نیست و مدیران نظام باید شبانه روزی در خدمت مردم باشند.

پناهی همچنین سلامتی و پاکی نیروهای حراست، حفظ اسرار و اسناد را یادآور شد و گفت: با دوری از عمل احساسی و منطقی رفتار کردن، بعضا" باید از حق و حقوق خود بگذریم تا نشان دهیم حامی ولایت، شهداء عزیز و کشور هستیم.

فرماندار رودبار هم با مهم دانستن جایگاه حراست گفت: حراست می تواند به گونه ای رفتار نماید که اگر کوتاهی و یا کم کاری سهوی یا عمدی در مجموعه ای صورت گرفت پوشش دهد.

اسماعیل میرغضنفری نگاه اصلاح گری حراست را یادآور شد و افزود: شاکله دین مبین ما اصلاح طلبی و بهبود امور است و امام حسین(ع) هم هدف از قیامش را اصلاح امت جدش فرمودند.

میر غضنفری حراست را چشم تیزبین دستگاههای اداری دانست و گفت: حراست با دقت و رصد موشکافانه در اقدامات و امور و نیز هدایتها و رهنمونهای لازم می تواند رفتارها و اقدامات صحیح و مناسب را تبیین و نگاههارا به هم مهربان نماید.

وی اظهار امیدواری کرد: حراست بعنوان نماد دین مداری و وجدان کاری ملجا کارکنان در جهت پیشبرد بهتر امور و خدمات صادقانه به مردم باشد.

در پایان با قدردانی از زحمات رضا جمشیدی، سجاد خانزاده بعنوان سرپرست جدید حراست فرمانداری رودبار معرفی شد

 

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code