| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: نماینده مردم آستانه اشرفیه گفت: مقابله با کاندیداهایی که برای اخذ رای مردم یک وعده شام یا یک تن ماهی می دهند کار بسیار سختی است و این موضوع را نمی توان محدود کرد.

حسین قربانی در خصوص شفاف سازی هزینه های انتخاباتی کاندیداها، اظهار داشت: قانون انتخابات را به صورت جامع، شفاف و کامل داریم ولی ممکن است در مسیر انتخابات برخی تخلفات انجام شود و وعده وعیدهایی داده شود که سبب انحراف افکار عمومی گردد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه بیان کرد: مقابله با کاندیداهایی که برای اخذ رای مردم یک وعده شام یا یک تن ماهی می دهند کار بسیار سختی است و این موضوع را نمی توان محدود کرد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان با بیان اینکه باید همه تلاش کنیم سطح آگاهی مردم را بالا ببریم، ادامه داد: آرا مردم دقیقا دو بُعد سطح مشارکت مردم و تعیین سرنوشت را نشان می دهد که لازم است این مسائل به مردم یادآوری شود گرچه که مردم بر این موضوع هستند.

قربانی با بیان اینکه آرا مردم می تواند سرنوشت کشور را اصلاح یا مسیر حرکت را منحرف سازد، متذکر شد: نمی توان کاندیداها را محدود کرد که شما باید حتما مقدار مشخصی را هزینه کنید، این موضوع دقیقا سبب انحرفا مسیر برگزاری انتخابات می شود.

وی با بیان اینکه من مخالف تعیین میزان معین هزینه ها هستم، گفت: به نظر من باید نحوه برگزاری و تبلیغات کاندیداها شفاف باشد و موضوع دیگر بالا بردن سطح آگاهی مردم است، البته مردم می دانند که بیان وعده و وعیدهای فراوان از سوی کاندیداها به جهت جلب آرا، سبب می شود که این کاندیدا به هیچ وجه پاسخگوی مطالبات مردم نباشد.

لازم به ذکر است که احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با ابراز تأسف از برخی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تحت عنوان کمک به نیازمندان، گفته است که متأسفانه برخی ضعف های قانونی موجب سوءاستفاده در انتخابات می شود البته شورای نگهبان تا جایی که بتواند به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code