| جمعه، 31 فروردین 1403

نگاه ایران: حجت شعبان پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، پس از پایان جلسه بررسی مشکلات اجرای پروژه راه آهن بین المللی آستارا – آستارا و در جریان بازدید میدانی از پروژه مذکور، در جمع خبرنگاران خبرگزاری ها اظهار کرد: پیرو بازدید چند روز گذشته استاندار گیلان و اطلاع از مشکلاتی را که سبب کندی روند احداث این پروژه شده بود، جلسه ای به همین منظور با حضور مدیران استانی مربوطه در سالن اجتماعات فرمانداری آستارا برگزار شد.

وی ادامه داد: با بررسی های به عمل آمده، مشخص گردید مشکلاتی در زیر مجموعه های شرکت پخش فرآورده های نفتی از بابت تأمین سوخت و منابع طبیعی از بابت تأمین مصالح نیز وجود دارد.

شعبان پور از نیاز سریع شرکت زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی مجری طرح راه آهن بین المللی آستارا – آستارا به سوخت کافی و مصالح مورد نیاز سخن گفت و تأکید کرد: این پروژه باید به شکل ضربتی و در کوتاه ترین زمان ممکن احداث گردد تا همزمان با سفر 8 روز آینده «الهام علی اف» رئیس جمهوری آذربایجان به تهران، به شکل نمادین و آزمایشی با ورود نخستین قطار به روی این خط ریلی، مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه موافقت اولیه دستگاه های مربوطه برای برداشت مصالح از 2 پیچ در مسیر کوهستانی آستارا به آقچای در حد فاصل «صیادلر» انجام شد، افزود: تأمین کلیه سوخت مورد نیاز پیمانکار توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی با ارائه مدارک و مستندات از دیگر مصوبات این جلسه بود.

به گزارش ایسنا، در جریان این بازدید، علاوه بر معاون استاندار، یونس رنجکش «فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا» و مدیران کل منابع طبیعی، صنعت، معدن و تجارت، شرکت پخش فرآورده های نفتی استان گیلان و تنی چند از مدیران شهرستانی نیز حضور داشتند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code