| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: فرمانده پلیس راه گیلان از انسداد دو محور اسالم به خلخال و سیاهکل به دیلمان به دلیل سقوط بهمن خبر داد و گفت: جز دو محور مذکور تمامی محورها و راه های اصلی و شریانی استان باز است و تردد به خوبی در محورها جریان دارد.
سرهنگ حسین محمدپور ظهر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها دو محور سیاهکل به دیلمان و اسالم به خلخال در استان به دلیل گستردگی بارش برف مسدود است اظهار داشت: جز دو محور مذکور تمامی محورها و راه های اصلی و شریانی استان باز است و تردد به خوبی در محورها جریان دارد. فرمانده پلیس راه استان گیلان انسداد دو محور  اسالم به خلخال و سیاهکل به دیلمان را به دلیل سقوط بهمن عنوان کرد و افزود: در حال حاضر  از تردد خودروها در این دو محور مذکور جلوگیری می شود. محمدپور با بیان اینکه از دیشب در استان شاهد یخبندان شدید بودیم تصریح کرد: تمامی محورهای استان به ویژه در ساعات اولیه صبح شاهد یخ بستگی شدید معابر است و این امر رعایت احتیاط بیشتر رانندگان را می طلبد. وی علت تاخیر دو ساعته حضور در ادارات استان را یخ بستگی معابر و محورهای سطح استان بیان کرد و گفت: یخبندان معابر و محورهای استان تا 2 روز آینده در استان وجود دارد و رعایت فاصله طولی و عرضی رانندگان از اصول رانندگی در این ایام است. فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید بر اینکه به رانندگان عزیز استان توصیه می شود در هنگام رانندگی از ترمز زدن ناگهانی جلوگیری کنند گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان به ویژه آزاد راه رشت - قزوین باز است و تردد مطمئن در تمامی محورهای استان نیازمند رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان است.

وی با بیان اینکه سطح جاده های گیلان یخ بندان است، افزود: رانندگان برای تردد از زنجیرچرخ استفاده و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند و از سرعت و سبقت غیرمجاز بپرهیزند.

فرمانده پلیس راه گیلان رعایت نکردن موارد اصولی رانندگی در جاده های یخ زده استان را موجب افزایش حوادث دانست و تصریح کرد: از مردم می خواهیم حتی الامکان از آوردن خودروی خود به خیابان خودداری کنند تا شرایط بهتری بر جاده ها حاکم شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط جدی در حال بهتر شدن است، خاطرنشان کرد: در بزرگراه و آزادراه از رانندگی غیرضروری خودداری شود و سفر خود را به زمان دیگر موکول کنند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code