| چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403

نگاه ایران به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، در ساعت ۱۲:۰۴ دقیقه امروز جمعه ۲۹ بهمن ۹۵ خبر آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک حمیدیان رشت ۳۰ تن از آتش نشانان از ۹ ایستگاه آتش نشانی را به محل حادثه کشاند .

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت علت وقوع این آتش سوزی را ناشی از بی احتیاطی در استفاده از سیلندر گاز ۱۱ کیلویی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با توجه به هوشیاری اهالی این منزل مسکونی و آتش نشانان ، آتش با جداسازی و دور نمودن سیلندر گاز ۱۱ کیلویی از کانون حریق خاموش شد .

وی با بیان اینکه متاسفانه بخش هایی از بدن مالک به هنگام تلاش برای اطفای آتش دچار آسیب و سوختگی شده بود افزود: فرد مذکور به کمک آتش نشانان از محل خارج و جهت مداوا و اعزام به مراکز درمانی تحویل همکاران اورژانس گردید.

مومنی با بیان اینکه این آتش سوزی در تراس منزل مسکونی یک آپارتمان ۴ طبقه و از سیلندر گاز ۱۱ کیلویی گاز مایع متصل به آبگرمکن بوده گفت: با توجه به تلاش همسایگان ، شعله های آتش در حال سرایت به دیگر قسمتهای منزل مسکونی بود که خوشبختانه آتش نشانان توانستند پس از جدا سازی سیلندر گاز آتش را مهار و اطفاء کنند.

وی در خاتمه از شهروندان درخواست کرد تا با رعایت موازین ایمنی از وقوع حوادث و آتش سوزی ها جلوگیری نمایند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code