| سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403

نگاه ایران به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت؛ آتش سوزی با اعلام شهروندان در ساعت ۱۰:۴۸ دقیقه صبح امروز ۲۶ بهمن ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض اطلاع از این آتش سوزی ۹ دستگاه خودروی اطفایی و نجات بهمراه یکدستگاه خودروی آبرسان بهمراه ۲۵ آتش نشان از ایستگاه های ۱۲و۵و۴و۳ به محل حادثه واقع در جاده انزلی – جنب تعویض پلاک اعزام شدند.

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در ادامه افزود: به محض رسیدن به محل حادثه آتش گرفتن یک باب مغازه بهمراه سقف دو باب مغازه بهم پیوسته دیگر مشاهده می شد که از دو طرف احتمال سرایت به مغازه های هم جوار وجود داشت.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در کمتر از ۱۰ دقیقه شعله های خشمگین آتش را مهارکردند، افزود: دو گروه اطفایی در این عملیات نفس گیر فعالیت داشتند که ضمن ایمن سازی محل حادثه به اطفای کامل آتش پرداختند.

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی با بیان اینکه، هم اکنون در ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه تیمی از آتش نشانان جهت لکه گیری کامل آتش در محل حادثه حضور دارند، افزود: علت حادثه در دست بررسی است که پس از اطلاع حاصله از همین سایت اعلام خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code