| سه شنبه، 28 فروردین 1403
نگاه ایران: فرمانده پلیس راه گیلان گفت: تردد در گردنه های کوهین، حیران آستارا، اسالم به خلخال و دیلمان بدون زنجیرچرخ امکانپذیر نیست.
حسین محمدپور با اشاره به وضعیت راه های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز بوده و تردد با رعایت مقررات انجام می وشد.

وی با بیان اینکه محور منجیل به رودبار مشکلی ندارد، افزود: تردد در محورهای کوهستانی گیلان مانند اسالم به خلخال، گردنه حیران آستارا و دیلمان سیاهکل با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

فرمانده پلیس راه گیلان با تأکید بر اینکه رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی گیلان خودداری کنند، تصریح کرد: به همراه داشتن لوازم و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ ضرورت دارد.

وی درباره محور رشت ـ قزوین در گردنه کوهین گفت: کوهین به دلیل بارش برف و کولاک شرایط مناسبی ندارد و تردد در این منطقه با کندی و دشواری انجام می شود و تردد بدون زنجیرچرخ در این مسیر غیرممکن است.

محمدپور با اشاره به اینکه رانندگان شرایط جوی را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از حرکت در تماس با شماره 141 از وضعیت جاده ها اطلاع پیدا کنند و در صورت نیاز به سفر در محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code