| چهارشنبه، 29 فروردین 1403
نگاه ایران: پسر ناصر محمدخانی از عطشانی و «یادم تو را فراموش» شکایت می کند.

دوباره ناصر محمدخانی خبرساز شده است. ستاره جنجالی سابق فوتبال ایران که حاشیه های زندگی شخصی اش، ماجرای فوت لاله سحرخیزان و قصه پیچیده شهلا جاهد بارها رسانه ای شده، دوباره خبرساز شده. او که همین حالا دو فیلم با الهام از ماجرای زندگی اش ساخته شده، دوباره در رأس اخبار حوادث قرار گرفته و مدام درباره زندگی شخصی اش می نویسند. از ماجرای ربوده شدنش توسط خانواده همسر جدیدش. از اینکه این خانم از دوستان شهلا بوده و اینکه 35 میلیون تومان از ناصر طلب داشته یا اینکه ناصر گفته پول هایش در بانک پلاسکو سوخته و خبرهایی با این مضمون.

همه اینها و البته ماجرای فیلم هایی که درباره زندگی اش می سازند، بهانه ای شد تا با علی محمدخانی، پسر 25 ساله ناصر همکلام شویم و او از گلایه هایش بگوید. گلایه ها درباره مشکلات پدر و البته مهمتر از آن سوءاستفاده از داستان فوت مادرش و ماجرای زندگی پدرش در فیلم های «خشم و هیاهو» و «یادم تو را فراموش».

فوتبال را کنار گذاشته ای؟

تمرین می کنم. هر سال منتظرم که شاید سال بعدش اتفاقی بیافتد. بازی هم می کنم اما خب دیگر 25 ساله شده ام.

برادرت، عرفان چطور؟ 

عرفان که انگلستان است و ادامه تحصیل می دهد. من بیشتر در ایرانم و پیش پدرم. عرفان در کالج فوتبال بازی می کند اما بعید می دانم حرفه ای بازی کند.

در جریان خبرهای جدید درباره حاشیه های دوباره زندگی پدرت هستی؟

اگر با خودش صحبت کنید می توانید بهتر از مسائل با خبر شوید. فکر می کنم بعد از دربی درباره این چیزها حرف بزند، چون می دانم خیلی حرف برای گفتن دارد. او تمام اصرارش این بود که موضوع رسانه ای نشود اما متأسفانه باز به روزنامه ها رسید و بحث هایی مطرح شد که با واقعیت ماجرا فرق دارند. راستش ما نمی خواستیم این موضوع رسانه ای شود. فعلاً تصمیم گرفته ایم سکوت کنیم تا پرونده مسیر قانونی اش را طی کند، اما هر روز اخباری منتشر می شود که واقعیت ندارند.

خب دوباره این ماجرای آدم ربایی خیلی حساس شده...  

متأسفانه موضوع کمی پیچیده شد و سروصدا کرد. ولی حتماً خود پدر درباره اش صحبت خواهد کرد و فکر کنم بعد از دربی این کار را بکند.

تو این مدت پیش پدر بوده ای؟

بله این مدت با هم بودیم و خدا را شکر حالش هم خوب است. ولی سخت درگیر پرونده است تا حقایق مشخص شود.

 این حاشیه های جدید پرونده خیلی سروصدا کرده است. اینکه متهمان ادعا کرده اند از پدرت چک داشته اند یا اینکه گفته اند پدرت گفته پول هایش در بانک پلاسکو سوخته و... 

نه همه این حرف ها بهانه است. راستش من اصلاً قصد ندارم خیلی به این مسئله ورود کنم. اینها پولی ندارند و اگر داشتند که بابا را نمی گرفتند با آن وضع. ماجرا اصلاً چیز دیگری است و چک ها هم بهانه است. اصلاً این چک ها مال پدرم بوده...  ولش کن فعلاً پرونده باز است و بهتر است بگذاریم پدر خودش درباره این ماجراها حرف بزند.

در جشنواره فیلم فجر امسال و پارسال چند فیلم از روی زندگی ناصر محمدخانی و مادرت و این ماجراها ساخته شده. نسبت به این فیلم ها واکنشی نداری؟

صد در صد واکنش نشان خواهیم داد. راستش من اصلاً راضی نیستم. پدرم که یک مدت با همین افراد مشکلاتی داشت و نتوانست پیگری کند ولی من واقعاً از این کار دلخورم و پی ماجرا را هم گرفته ام. البته این فیلم ها را ندیده ام اما وقتی همه می گویند درباره زندگی ماست، حتماً یک چیزی هست دیگر. صددر صد مسئله را پیگیری می کنم. می خواهند درباره زندگی ما فیلمی بسازند، اقلا باید از ما یک اجازه بگیرند.

یعنی اصلا با شما درباره فیلم حرفی نزدند؟

نه. در این مدت هم کسی با ما در این مورد تماس نگرفت که بخواهد اجازه بگیرد. من حتی برای پیگیری مسئله به ارشاد رفتم. آنها با اطمینان گفتند این فیلم ها اصلاً ربطی به زندگی شما ندارد. اما وقتی فیلم «یادم تو را فراموش» پخش شد یا در تبلیغاتش، همه گفتند ربط به ماجراهای زندگی ما دارد. وقتی اینقدر قصه نزدیک است که همه چنین حرفی می زنند، چطور از ما اجازه نمی گیرند؟

گفتی رفته ای ارشاد؟ پیش کدام مقام مسئول رفتی؟

من هنوز موفق نشده ام فیلم «یادم تو را فراموش» را ببینم اما همه می گویند قصه زندگی خانواده ما را ساخته اند. همان قبل جشنواره که موضوع ساخت فیلم رسانه ای شد، رفتم وزارت ارشاد و با آقای فرجی که مسئول پروانه نمایش است، صحبت کردم. ایشان با اطمینان گفتند فیلم اصلاً ارتباطی به ماجرای زندگی پدرم ندارد. ولی از همان شروع جشنواره همه دارند چیز دیگری می گویند. الان همه می گویند کل قصه، ماجرای زندگی ما و پدر است. به نظر من این کار اصلاً درست نیست و حتماً برخورد خواهیم کرد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code