| شنبه، 01 اردیبهشت 1403

نگاه ایران به نقل از فارس: سردار حسین دهقان پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن این شهر با درود بر پیشگاه امام راحل و رهبر انقلاب و شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار کرد: درود بر مردم گیلان که با اهدای 8 هزار شهید و 20 هزار جانباز در تمام صحنه های انقلاب حضوری مجاهدانه دارند.

وی 22 بهمن را روز مردم و فروریزی پایه های طاغوت دانست و افزود: 22 بهمن به تعبیر امام راحل روز غدیر دیگر است و خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خودشان سرنوشت خود را تغییر دهند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با استناد به آیات قرآنی بیان کرد: همه صحنه های تاریخ انقلاب را می توان در آیه های قرآن دید و در طول زمان بر استحکام نظام افزوده می شود و خدا مدافع کسانی است که در این مسیر گام بر می دارند.

وی محصول مقاومت و مجاهدت ها را استحکام نظام اسلامی دانست و با اشاره به دلایل وقوع انقلاب ادامه داد: در زمان شاه و درون جامعه ما جایی برای ملت وجود نداشت و مردم مکانی برای پیگیری مطالبات خود نداشتند و سردمداران رژیم منابع کشور را به یغما می بردند و بخشی را خودشان برمی داشتند و بخش دیگر را به اربابان خود می دادند و نفت ما در خدمت بیگانگان بود.

فرهنگ ابتذال با عنوان تمدن بزرگ شاه برای ملت آورده شده بود

دهقان با بیان اینکه فرهنگ ابتذال و ضد دینی با عنوان تمدن بزرگ شاه برای ملت آورده بود، تصریح کرد: مردم آن را قبول نداشتند و امام(ره) و انقلاب به ما آموختند نظام سلطه خیرخواه ملت ما نیست.

وی با اشاره به اینکه آرمان های امام(ره) در ملت زنده است، گفت: امام(ره) افتخار می کردند که به ملت خدمت کنند و امروز مقام معظم رهبری جای پای امام راحل گذاشته اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تصریح بر اینکه اگر عزت و پیشرفت و امنیت می خواهیم در سایه نظام اسلامی تحقق پیدا می کند، ادامه داد: انقلاب ما انقلاب پابرهنه ها و مستضعفان بود و تمام گرایش های مذهبی در دوران مبارزه حضور داشتند اما سنگینی انقلاب بر دوش قشرهای مستضعف بود و امروز نیز بار انقلاب را بر دوش می کشند و باید در اولویت نظام باشند.

وی با بیان اینکه در ۳۸ سال نشان دادیم که مردم در صحنه حاضر هستند، افزود: انقلاب ما مردم سالاری است و تمام ارکان نظام با انتخابات و حضور مردم انجام می شود.

دهقان انسان را دارای کرامت دانست و گفت: نظام سیاسی موظف بوده از این کرامت حفاظت کند و امروز استکبار در سوریه، یمن و کشورهای آفریقایی کرامت انسانی را از بین برده است.

دشمن به دنبال هویت زدایی و تحقیر ملت ایران است

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال هویت زدایی و تحقیر ملت است، خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد بنیاد اساسی اقتدار نظام را سست کند و ما کمک به ملت های تحت ستم را جزو عناصر ذاتی انقلاب می دانیم.

این مقام مسؤول یادآور شد: امروز می توانیم در دنیا اعلام کنیم یگانه نظام سیاسی هستیم که تکیه به مردم و اسلام داریم و نظام ما جنبه های مادی و معنوی جامعه را مورد توجه قرار می دهد و ملت ما خود تصمیم می گیرد در صحنه های انقلاب حضور پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه ملت ما در مقابل گنده گویی ها با حساسیت به صحنه می آید، گفت: ملت ما با حس مسؤولیت به صحنه می آید و ملت به نظامش باور دارد و پای نظامش ایستاده و آنها باید نگران اقدامی که می خواهند انجام دهند باشند.

دهقان با بیان اینکه این ملت ما خود تصمیم می گیرد و به صورت خودآگاه حضور پیدا می کند، تصریح کرد: ملت ایران ۳۸ سال دولت های آمریکایی را تجربه کرده و آمریکا کارنامه مردودی دریافت کرده است.

آمریکا شهامت راه انداختن ارتش عظیم خود را ندارد

وی گفت: امروز آمریکا هیمنه سابق را ندارد و شهامت اینکه ارتش عظیمش را راه بیندازد ندارد و سومالی به عنوان کشوری فقیر آمریکایی ها را با خفت از سرزمین خودشان بیرون می کنند و آمریکا برای حفظ آبروی نداشته خود اقدام به تخریب می کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران بیان کرد: امروز به سبک ملت ما مبارزه و مقاومت شده و تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی به سخره گرفته می شود.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری نمی تواند برای ملت ایران تصمیم بگیرد، افزود: ملت ها در هر گوشه از جهان حق تعیین سرنوشت خود را دارند و کسی نمی تواند در امور ملت ها دخالت کند و برای ملت ایران اثبات شده که آمریکایی ها همواره به دنبال این هستند که مانند بحث هسته ای برای ایران پرونده سازی کنند.

نگرانی آمریکا از یک بچه 5 ساله ایرانی / تربیت یافتگان آمریکا رژیم صهیونیستی و عربستان تروریست هستند

دهقان اضافه کرد: نظام سیاسی آمریکا از یک بچه پنج ساله نگران است و سردمداران این کشور تصور می کنند می توانند با اسلام مقابله کنند و اقدام به بیرون کردن مسلمانان می کنند در حالی که امروز تربیت یافتگان مکتب آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان تروریست هستند.

وی با تصریح بر اینکه اسلام به هیچ عنوان آزار رساندن به دیگران را قبول نمی کند، اظهار کرد: اینها همان کسانی هستند که در نظام به ظاهر پیشرفته و حافظ حقوق بشر آمریکا تربیت شدند و اینها مسلمان نیستند و مسلمان به راحتی سر انسان را نمی برد و آزار رساندن انسان بی گناه در اسلام نیامده است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه اسلام به دنبال رساندن انسان به تعالی است، بیان کرد: قتل و غارت در اسلام جایی ندارد و هر قدر دشمنان جلوتر می روند چهره ناب اسلام بیشتر مشخص می شود.

وی با بیان اینکه اسلام به هیچ عنوان آزار رساندن به دیگران را قبول نمی کند، گفت: اسلام به دنبال رشد، احیاگری و رساندن انسان به جایگاه واقعی آن است.

نظام اسلامی در بالاترین عزتمندی در جهان قرار دارد / پیام ملت ایران به آمریکا

دهقان با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان نظام سیاسی مستقل در بالاترین عزتمندی در منطقه و جهان قرار دارد، خاطرنشان کرد: ملت ما در سایه امنیت با توجه به اعمال محرومیت ها طرح های توسعه ای خود را انجام می دهد.

وی تأکید کرد: پیام ملت ایران به آمریکا این است که ملت ایران اجازه نمی دهد دیگران در اتخاذ تصمیم ها در راستای منافع ملت دخالت کنند و ملت ما برای توسعه اقلام دفاعی خود از هیچ اقدامی فروگذار نمی کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران متذکر شد: ملت ایران با توسعه فناوری ها و صنعت بومی و سرمایه گذاری در علم فنی و پیشگیری از خام فروشی و ایجاد تعامل سازنده با کشورهایی که با ما دشمنی ندارند چنان بنیان های خود را تقویت می کنند که هیچ کشوری نتواند آنها را تهدید کند و در آینده شاهد تحقق بیشتر اهداف خود در این زمینه خواهیم بود.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code