| جمعه، 31 فروردین 1403
مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان تاکید کرد؛
       کد خبر: 91900

نگاه ایران: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان گفت: باید دستاوردها و خدمات دولت و نظام اسلامی در جهت افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه، به درستی برای مردم تبیین شود.

یوسف گلشن روز یکشنبه در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی های استان در استانداری گیلان افزود: همچنین بایستی اقدامات دستگاه ها درباره اقتصاد مقاومتی که یک راهبرد استراتژیک است، به اطلاع مردم رسانده شود.

وی تاکید کرد که روابط عمومی ها با استفاده از فرصت دهه فجر و ظرفیت رسانه ها ، عملکرد دولت را برای مردم تبیین کنند.

گلشن ادامه داد: مانند ایام تعطیلات نوروزی، عملکرد دستگاه های اجرایی طی دهه فجر ارزیابی و برترین ها تا پایان امسال مشخص می شوند.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان نیز با بیان اینکه روابط عمومی چشم و چراغ یک دستگاه و رسانه است ، گفت: روابط عمومی با تعاملی که با مخاطبان و رسانه ها برقرار می کند، در شناساندن سازمان خود به آنها نقش اساسی دارد.

کریم خورسندی از دستگاه ها خواست تا از همه رسانه های مکتوب و دیجیتال استان برای ارائه عملکرد دولت استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز گفت: دهه فجر بهانه ای است تا عملکرد دستگاه ها را برای مردم تبیین کنیم.

قاسم مصفا افزود: مخاطب را هوشمند در نظر بگیریم و تحت شرایط روز قرار نگیریم. وی اضافه کرد: حفظ جایگاه و ساختار خوب روابط عمومی، می تواند تاثیر مناسبی برای ارائه اطلاعات به مخاطبان داشته باشد.

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی های استان روز یکشنبه در استانداری گیلان با حضور و سخنرانی محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان برگزار شد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code