| جمعه، 31 فروردین 1403

نگاه ایران: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی استان گفت: رانندگان هنگام تردد در مسیرهایی برف گیر، حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ حسین محمدپور روز شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: بارش برف در ارتفاعات دیلمان، سیاهکل، ماسوله، جیرنده رودبار، رادار، لنزی، حاچاقیا، شکردست، ارتفاعات آق اولر، ریک و ناو اسالم تالش و محور اسالم به خلخال که از دیروز (جمعه) آغاز شده ، همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر در این مناطق بین شش تا 25 سانتی متر برف بر زمین نشسته، ادامه داد: همه جاده های گیلان به جز محور پونل به خلخال، باز است و تردد در آنها جریان دارد .

سرهنگ محمدپور از مردم خواست برای تردد در مسیرهای برف گیر استان، از زنجیرچرخ استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است بنابراین شرایط برای ابرناکی، کاهش دما، وزش باد و بارندگی (گاهی شدید)، ارتفاعات، دامنه ها و برخی مناطق مستعد جلگه ای بارش برف مهیاست.

بر این اساس؛ آسمان فردا (یکشنبه) در گیلان ابری و مه آلود، همراه با بارندگی، در بعضی نقاط برف، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف، طی عصر و شب کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی شده است.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code