| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
شهردار تالش مطرح کرد:
       کد خبر: 91648

نگاه ایران: شهردار تالش گفت: واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی این نهاد، فاقد نردبان هیدرولیکی است و تهیه آن برای مهار آتش سوزی های احتمالی مکان های مرتفع ضرورت دارد.

حسن محمدپور افزود: واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تالش با 2 ایستگاه فعالیت می کند و از سال 94 به بعد، ماشین آتش نشانی تعمیر و تجهیزات لازم آن در حد امکان تامین شده است.

وی اظهار کرد: یک دستگاه قفل بر و فلزبر جدید، یک دستگاه خودرو مجهز و سنگین آتش نشانی و یک دستگاه ست امداد و نجات سنگین برای واحد آتش نشانی تالش خریداری شده است.

وی بیان کرد: 25 آتش نشان در واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تالش خدمت می کنند و در سال 94 تعداد 161 حریق و در سال 95 تعداد 118 آتش سوزی در این شهر روی داده است.

محمدپور ادامه داد: در شهر تالش برای اولین بار از سال گذشته پنج هزار و 350 نفر در مدارس و اداره های دولتی، امداد و نجات را آموزش دیده اند و آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش تاکنون در ماموریت های محوله به خوبی عمل کرده و وضعیت مطلوبی دارد.

او هفت دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و امداد و تانکر آبرسانی باگنجایش 12 هزار لیتر را از ماشین آلات واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش برشمرد.

محمدپور افزود: امسال 48مورد در منازل مسکونی،20 مورد در واحدهای تجاری، 12 مورد در خودروها و 38 مورد در علفزارهای تالش آتش سوزی روی داده است.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code