| جمعه، 31 فروردین 1403
نگاه ایران: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی شغل آتش نشانان را در زمره مشاغل سخت قرار داده است.

سید کاظم دلخوش در خصوص حادثه ای که در ساختمان پلاسکو رخ داده است، اظهار داشت: این ضایعه بزرگ را به بازماندگان همه کسانی که در حادثه ساختمان پلاسکو به شهادت رسیدند، تسلیت عرض می کنم و از خداوند برای خانواده این عزیزان طلب صبر می کنم، همچنین از همه مسئولان، رئیس جمهور و رهبری معظم انقلاب که در حمایت از آتش نشانان، از زحمات این عزیزان تقدیر کردند، کمال تشکر را دارم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آتش نشانان و خدمتکاران زیادی در کشور ما وجود دارند که مانند یک ایثارگر به مردم خدمت رسانی می کنند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی شغل آتش نشانان را در زمره مشاغل سخت قرار داده است، ادامه داد: همچنین در ارتباط با استانداردسازی ساختمان ها در لایحه برنامه ششم توسعه، تدابیر خوبی را مجلس شورای اسلامی اندیشیده است و بنظرم مدیران کشور باید نسبت به استانداردسازی ساختمان ها و بناهایی که ایجاد می شود تلاش کنند تا مردم دچار آسیب نشوند.

دلخوش ضمن عرض تسلیت مجدد، گفت: از طرف همه همکارانم در کمیسیون اقتصادی و مجلس شورای اسلامی به خانواده بازماندگان آتش نشان های به شهادت رسیده راتسلیت عرض می کنم.

وی افزود: به نمایندگی از طرف کمیسیون اقتصادی از پرسنل شهرداری، شهردار، وزارت کشور، سازمان مدیرت بحران، نیروی انتظامی و بسیجی تشکر می کنم.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code