| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
تصاویری از گردهمایی مردم و آتش نشانان شهر باران به یاد فداکاران حادثه پلاسکو؛
       کد خبر: 90132
نگاه ایران/ گروه اجتماعی: عصر امروز (جمعه 1 بهمن) مدیرعامل و کارکنان اداری و آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت میزبان جمع زیادی از شهروندانی بودند که به احترام فداکاری آتش نشانان حادثه برج پلاسکو تهران مقابل ایستگاه آتش نشانی شماره 4 (پارک ملت) رشت گردهم آمده بودند. در این مراسم حاضرین با روشن کردن شمع و خواندن فاتحه یاد آتش نشانان درگذشته در این حادثه را گرامی داشتند و برای سلامتی فداکارانی که زیر آوار گرفتار شده اند دعا کردند. همچنین از صبح امروز تعدادی از شهروندان با قراردادن گل و روشن کردن شمع مقابل مجسمه آتش نشان مقابل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت واقع در میدان انتظام(رازی) به فداکاری های آتش نشانان ادای احترام کردند. تصاویر ارسالی شهروند خبرنگاران به نگاه ایران از این مراسم را مشاهده می کنید:  
همچنین عصر امروز ، بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با صدور پیامی شهادت دلاورانه جمعی از آتش نشان جان برکف تهران بزرگ را تسلیت گفت.

در متن پیام بابک رمضانی آمده است:

بسمه تعالی

ضایعه جانکاه شهادت جمعی از آتش نشانان دلاور و جان بر کف سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران بزرگ در جریان امداد رسانی به حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو مایه شوک، تاسف و اندوه آتش نشانان سراسر کشور به ویژه آتش نشانان استان گیلان شد، اما اطمینان دارم قطرات خون بر زمین ریخته این دلاور مردان و بلند همتان آتش نشان موجب عزت، سربلندی و سرافرازی  آتش نشانان قهرمان میهن عزیزمان خواهد شد و عزم این عزیزان را برای انجام رسالت خطیرشان که همانا نجات جان و مال همنوعان است افزون خواهد کرد.

بنده این مصیبت بزرگ را با غمی وصف ناپذیر به نمایندگی از آتش نشانان استان گیلان ابتدا به محضر بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری (حفظه اله تعالی) و به خانواده های داغدار و آتش نشان سراسر کشورصمیمانه و از بن جان تسلیت عرض می کنم، برای آن غیور مردان سفر کرده از خداوند بزرگ غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

درخاتمه بر خود وظیفه می دانم از ابراز لطف و عنایت تمامی خدمتگزاران شریف ملت عزیز، ایران سربلند در هر لباس و موقعیتی که برای شهادت همکاران آتش نشان مان از همان لحظات اولیه به هرطریق با ما همراهی و همدردی نمودند تشکر و قدردانی نمایم. روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code