| جمعه، 31 فروردین 1403
نگاه ایران به نقل از ایرنا:  مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری گیلان گفت: دو کودکی که هفته گذشته به ظاهر در یک حادثه آتش سوزی جان باخته بودند ، توسط خواهر ناتنی خود به قتل رسیده اند.
محمد رحیمی افزود: هفته گذشته گزارشی مبنی بر قتل دو کودک پسر با سنین دو و نیم و هفت ساله در یک حادثه آتش سوزی در شهر رودبار به دادگستری استان رسید. وی اظهار کرد: بدنبال تحقیقات و بازپرسی های انجام شده ، قتل توسط خواهر ناتنی این دو کودک برملا شد. وی افزود: در ادامه این تحقیقات مشخص شد که خواهر ناتنی این کودکان با استفاده از فرصت نبود مادر آن ها ، ابتدا کودکان را با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس برای جلوه دادن مرگ آن ها بر اثر آتش سوزی ، خانه شان را آتش زده است. رحیمی انگیزه قتل این زن را با توجه به اعترافاتش ، تصاحب املاک پدر و انتقام از مادر ناتنی خود عنوان کرد. وی با اشاره به اینکه خواهر ناتنی این دو کودک، بیست و اندی سال سن دارد، اظهار کرد: قاتل که خود یک فرزند یک و نیم ساله دارد ، از همسرش جدا شده و با مادر و برادران ناتنی خود زندگی می کرد. رحیمی تصریح کرد: با اعتراف این شخص به قتل ، پرونده ای برای رسیدگی و صدور حکم تشکیل و قاتل این دو کودک روانه زندان شد.
به گزارش نگاه ایران؛ صبح امروز خبری به نقل از مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان گیلان در خبرگزاری میزان(رسانه رسمی قوه قضائیه) منتشر شد که حاکی از قتل دو پسر بچه توسط نامادری خود بود، انتشار این خبر در نگاه ایران با واکنش و نظرات مخاطبان همراه شد که اطلاعات ارائه شده را غیرواقعی می دانستند که مصاحبه اخیر این مقام مسوول با خبرگزاری ایرنا نیز علی رغم تناقض با مصاحبه منتشر شده در میزان ، مهر تاییدی بر این موضوع است.
بیست و سوم دی ماه خبری آتش سوزی یک واحد مسکونی در شهر رودبار و فوت سه تن از اعضای یک خانواده در رسانه ها منتشر شد.حسن رضایی؛ مسئول آتش نشانی شهرداری رودبار در این رابطه به رسانه ها گفته بود: براثر انفجار ناشی از نشت گاز در منزل مسکونی محله تکلیم رودبار یک مادر به همراه دو پسر پیش دبستانی و کلاس دوم ابتدایی اش در آتش سوختند. میزان خسارت این حادثه و  علت با حضور دادستان، فرمانده نیروی انتظامی،آتش نشانی و هلال احمر در  دست بررسی است زیرا نیروی انتظامی به نوع آتش سوزی مشکوک شده است.
*عکس تزئینی است
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code