| جمعه، 31 فروردین 1403
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت:
       کد خبر: 87380
نگاه ایران به نقل از فارس: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه دست های پشت پرده اقدام های غیر ارزشی و غیر فرهنگی در رشت باید مشخص شود گفت: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت آبرومندانه قبل از دریافت حکم برکناری، استعفا دهد.

مظفر نیکومنش نودهی با اشاره به نصب بنرهای تبلیغاتی دعوت از مدرس رقص و آواز فرانسوی برای حضور در رشت اظهار کرد: دست های پشت پرده اقدام های غیر ارزشی و غیر فرهنگی در رشت باید مشخص شود و این موضوع واقعاً ناراحت کننده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایرانی اسلامی الگوی کامل و جامع است گفت: با حضور جولی دبلیس به بهانه  برپایی کارگاه خلاقیت بازیگری و حرکات مدرن در رشت مخالف هستیم و هنرمندان گیلانی بسیار مجرب تر و کاردان هستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: دعوت از فرد مذکور توهین به ارزش ها، اعتقادها و خون شهداست و در قبال حفظ و توسعه ارزش های ایرانی اسلامی مسؤول هستیم و مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت موظف است به انجام چنین برنامه هایی دقت و توجه بیشتری داشته باشد و اجازه ندهد ولنگاری های فرهنگی بر اثر عدم دقت وی در شهر اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری چنین برنامه هایی خاطرنشان کرد: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی مدعی است که دعوت از فرد مورد نظر را با مجوز ارشاد گیلان انجام داده و با این اوصاف امیدواریم پاسخ قانع کننده ای در این خصوص داده شود.

نیکومنش نودهی بیان کرد: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بدون مطرح کردن این موضوع در کمیسیون فرهنگی شورای رشت اقدام مذکور را انجام داده و وی شخصاً باید پاسخگوی اتفاق ها باشد و  امیدواریم اقدام های این فرد عمدی نبوده باشد.

وی اشتباهات مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی رشت در دعوت از جولی دبلیس را سؤال برانگیز خواند و متذکر شد: کمیسیون فرهنگی شورای رشت باید در این زمینه موضع جدی بگیرد.

نیکومنش نودهی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در زمینه اثرات مخرب فرهنگ غرب تأکید کردند، یادآور شد: چنین اقدام هایی در  شرایطی که مستکبران غرب تمام توان خود را برای پایمال کردن باورها و ارزش های ایرانی اسلامی به کار گرفته اند آب در آسیاب دشمن ریختن است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهررشتخاطرنشان کرد: مدیری که نسبت به وظایف خود آشنا نیست و با اقدام هایش موجب بروز چنین افتضاحی در شهر رشت می شود باید آبرومندانه و قبل از صدور حکم برکناری اش استعفا دهد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code