| جمعه، 31 فروردین 1403

نگاه ایران: سردار سعید قاسمی عصر امروز در پاسداشت حماسه ۹ دی در مهدیه این شهر با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه 19 شهید مدافع حرم گیلان(گزارش تصویری مراسم) اظهار کرد: رشت انقلابی دارای ویژگی هایی است.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه مردم رشت در فتنه سال ۸۸ یک روز جلوتر از مناطق کشور در ۸ دی ماه سال ۸۸ وارد عرصه شدند، افزود: انرژی مثبت انقلابی در راستای تفکرات امام(ره) در رشت موج می زند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تصریح بر اینکه در سال ۸۸ فتنه رمز عملیات بود، اضافه کرد: باید این وقایع بیان و فتنه برای نسل آینده گفته شود تا عبرتی برای آیندگان باشد.

وی به برگزاری مراسم بزرگداشت میرزا کوچک اشاره کرد و افزود: حق میرزا کوچک امسال ادا نشد و شکست میرزا کوچک در نهضت جنگل از فتنه بود.

قاسمی با اشاره به اینکه خانواده شهدا در کف انقلاب هستند، گفت: هنوز حقوق شهروندی آنها مشخص نشده است.

وی با تصریح بر اینکه در ابتدای انقلاب اسلامی دشمن به دنبال تجزیه ایران بود، خاطرنشان کرد: درس شهید حسین فهمیده را از کتاب های درسی حذف کردند و بنا ندارند درس های انقلاب برای آینده بیان شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس در واکنش به کسانی که حاضر نیستند روی پرچم آمریکا لگد کنند، بیان کرد: آنها که حاضر نیست روی پرچم آمریکا لگد کنند کاسه لیس استکبار هستند و انحراف فکری دارند و برای آشنایی بیشتر با فتنه باید در شهر رشت مراسم مختلف برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه هنوز فتنه در جامعه به پایان نرسیده است، تصریح کرد: هنوز اتاق فکر فتنه که بخشی از آن در خارج از کشور قرار دارد، با عوامل داخلی فعال است.

قاسمی اتاق فکر فتنه را هنوز زنده خواند و خاطرنشان کرد: اتاق فکر فتنه هنوز تفکرات خود را در دانشگاه برای دانشجویان و همچنین در جامعه در حال ترویج است.

وی جرم اغتشاش و جنایت فتنه در هر جامعه و کشوری را اعدام دانست و یادآور شد: تاریخ انقلاب اسلامی را در کتاب های درسی منتشر نمی کنند و انتشار تاریخ انقلاب اسلامی در کتاب های درسی برای آشنایی نسل امروز و آینده از مطالبات جامعه است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی برای عبرت تاریخ باید در کلاس های درسی قرار داده شود، گفت: نبرد با فتنه گران ۱۴۰۰ سال عمق دارد.

وی افزود: امام علی(ع) با ناکثین، قاسطین و مارقین مبارزه کرد و این نبرد حتی در زمان امام عصر(عج) ادامه دارد و وقتی جاسوسی است پای اصلاح طلبان در میان بوده و زمانی که خیانت به کشور مطرح می شود جبهه اصلاح طلبی پرچمدار آن است.

قاسمی با اشاره به موضوع برجام، بیان کرد: برجام سند به ذلت کشیدن انقلاب است و سردمدار آن اصلاح طلبان هستند و در کوه خواری، ساحل خواری، شهرک خواری و مناطق آزاد پای اصلاح طلبان در میان است.

وی اصلاح طلبان را کلکسیون خیانت و وطن فروشی خواند و گفت: میوه های امروز از درختی است که در دوره ریاست اصلاحات غرس کرده و این از تاریخ سراسر دردآور انقلاب اسلامی بوده و باید خود را برای مقابله با مارهای خوش خط وخال آماده کنیم و این امر بسیار سخت است.

فرمانده دوران دفاع مقدس درباره اعتراف ظریف اظهار کرد: اعتراف ظریف وزیر خارجه فایده ندارد و باید این اعتراف در مجامع عمومی بیان شود تا به عنوان عبرت برای آیندگان باشد.

وی گفت: برای برطرف مشکل گورخواب ها پیشنهاد می کنیم سکه هایی که به مذاکره کنندگان برجام پرداخت کردید پس گرفته و به گور خواب ها دهید.

قاسمی برنامه پنج ساله ششم کشور را برجام دیگری دانست و متذکر شد: این برنامه با شیب نرم می خواهد انجام شود اما این بار اجازه نمی دهیم در مجلس ۲۰ دقیقه ای تصویب شود.

وی بیان کرد: دیپلماسی خنده، دیپلماسی لبخند ژوکوند و دیپلماسی بالکن را می خواهند به آزادی شهر حلب پیوند دهند و با دیپلماسی خنده تمام تلاش سردار سلیمانی را در سوریه را می خواهند از بین ببرند در حالی که با این مدل دیپلماسی نمی توانیم یک متر را از دشمن بگیریم و مسیر ما از تایلند به طرف غرب نیست بلکه مسیر ما به طرف نجف، کربلا و قدس بوده و آخرین میخ را به تابوت پوسیده لیبرالیسم نوین می کوبیم و این انتهای کار است.

همچنین به گزارش تسنیم؛ قاسمی با بیان اینکه دانشگاه آزاد در فتنه 88 پول می داد و نیرو اجیر می کرد گفت: نیازی نیست برای کسانی که در 8 دی آمدند و حماسه آفریدند چیزی را تشریح کنیم و بگوئیم تقلب رمز عملیات بود و یا چه کسانی با آنها همکاری می کردند،

فرمانده دوران دفاع مقدس اعلام کرد: این مسمومیت و میکروبی که فتنه گران در جامعه پخش کردند هنوز فعال است و کمتر خانواده ای داریم که رینگ اول و دوم اعضایش پیرو رهبری باشند و هنوز عده ای در افکار فتنه گری خود اصرار دارند.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code