| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
پیام مشترک به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت؛
       کد خبر: 86231

نگاه ایران: نماینده ولی فقیه، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، پیام مشترکی صادر کردند. متن این پیام بدین شرح است:

دگر بار هشتم دی از راه فرا می رسد و خلق حماسه ی حضور خودجوش  گیلانیان هوشمند و سلحشور  به عنوان پیشگامان عرصه ی دفاع از خاندان رسالت، نظام مقدس جمهوری اسلامی، قانون و نیز ولایت فقیه را یادآور می شود و خاطره ی کسب مدال زرین و پرافتخار ولایت مداری از رهبر معظم انقلاب را دوباره تداعی می کند.

در واقع ۸ دی مردم گیلان طلیعه امید آفرین حماسه 9 دی شد که در تاریخ کشور عزیزمان تحت عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شد و  نشان داد  که مردم در پیروی از رهبرشان  آماده جانفشانی هستند و هر زمان احساس کنند استقلال ملی، باورها و ارزش های دینی آنها در معرض تهدید قرار گرفته و بیگانگان خیال دخالت در امور داخلی کشورشان را دارند، به حرکت در می آیند و با حضور و اجتماع خود پاسخ کوبنده ای می دهند.

بی تردید آنچه که در این روز حماسی مردم را بسیج کرده، به صحنه می آورد و با وجود همه سختی ها آنان را در صحنه نگه می دارد، ایمان قلبی، دینی و عزم استوارشان است و نشان دهنده ی این است که هیچ احدی نمی تواند میان نظام و مردم که صاحبان و ولی نعمتان این انقلاب هستند، جدایی بیاندازد.

اینجانبان براین باوریم که وحدت و انسجام بیش از پیش مردم و ارکان نظام در دفـاع از آرمان های جمهـوری اسـلامی ایـران و پیـروی از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب منجر به عزت و افتخار بیشتر کشور است و باید هرساله حماسه هشتم و نهم دی را گرامی بداریم.

  زین العابدین قربانی                              محمدعلی نجفی                   اسدا... عباسی

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت            استاندار گیلان              رییس مجمع نمایندگان

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code