| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
شهردار انزلی پس از طی دوران نقاهت به محل کارش بازگشت؛
       کد خبر: 85148

نگاه ایران: شهردار بندرانزلی با تکذیب خبر استعفای خود گفت: هر چیزی را که به صلاح شهروندان انزلی باشد، می پذیرم.

رضا پورشعبان عصر سه شنبه در اولین روز حضورش پس از انجام عمل جراحی(از اینجا بخوانید) در شهرداری و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارها درصحن علنی شورای شهر و درگفتگو با رسانه ها اعلام کرده ام که هرزمان توانایی لازم جهت انجام وظایف خود را نداشته و تشخیص داده شود که ماندن من در پست شهردار، خدشه ای در امر خدمت رسانی به مردم وارد می کند، ماندن دراین جایگاه را جایز نمی دانم .

وی افزود: درحال حاضر با توجه به توصیه پزشکان و ارزیابی هایی که انجام می شود، باید درمورد وضعیت مسئولیت محوله تصمیم بگیرم .

شهردارانزلی با تشکر از حمایتهای همه جانبه اعضای شورای شهر انزلی گفت: تا کنون ازجانب این شورا نیز هیچ گونه مکاتبه و یا تکلیفی مبنی بر ترک خدمت یا استعفاء، به بنده ارائه نشده است.

پورشعبان با تاکید بر وجود برخی کاستی ها درعملکرد مدیریت شهری انزلی گفت: با توجه به کمبود امکانات و همچنین انباشت مشکلات چندین ساله در بندرانزلی، کار کردن دراین شهر ساحلی مشکلات خاص خود را دارد.

شهردار انزلی لزوم توسعه در هر شهری را همفکری جوانان و نخبگان با مجموعه مدیریت شهری دانست و تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که رضایت و آگاهی بخشی به مردم ، همواره به عنوان محور اصلی امور شهرداری باشد.

وی در واکنش به ایجاد پویش حمایت از عملکرد شهردار انزلی در فضای مجازی اظهار کرد: با وجود نارسایی ها، تشکیل چنین پویشی قطعا از روی ابراز محبت به عملکرد شهرداری است اما توصیه می کنم مسئولان راه اندازی آن، فعالیت این پویش را متوقف کرده تا شبهه ای ایجاد نشود.

شهردارانزلی با اظهار تشکر از عملکرد خوب تیم مدیریت بحران شهرداری در بارش برف هفته های گذشته افزود: جای خوشحالی است که عوامل شهرداری در نبود شهردار، رسیدگی به امور حوزه شهری را فراتر از انتظارات و با احساس مسئولیت بیشتری انجام دادند.

پورشعبان به برگزاری جشنواره قرآنی بلد در بندرانزلی اشاره و تصریح کرد: برگزاری موفق چنین جشنواره ای توسط کارگروه فرهنگی و عوامل شهرداری با کمک خانه قرآن و شورای شهرانزلی، بیانگر وجود همدلی و تعامل بین پرسنل شهرداری با دیگر نهادهاست .

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code