| جمعه، 31 فروردین 1403
نگاه ایران:  در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی در ساعت17:02 دقیقه روز 13 شهریور مبنی بر آتش سوزی انبار برنج ، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 4 آتش نشانی به محل حادثه واقع در پیربازار- روستای محمود آباد اعزام شدند.

پس از رسیدن آتش نشان به محل حادثه مشاهده شد اتاقک گرمخانه برنج های دودی بر اثر سرایت زغال روشن به کاه و کلش موجبات آتش سوزی را فراهم که آتش نشانان توانستند با تلاش فراوان موفق به اطفا و جلوگیری از سرایت آن شوند.

بهمن اکبر زاده مسوول ایستگاه 4 آتش نشانی در این باره به کشاورزان توصیه کرد: تعداد حریق های رخ داده شده در این فصل بواسطه فصل برداشت محصول برنج و انجام مراحل انبارداری، جداسازی کاه و کلش و.. بسیار چشم گیر بوده از این رو کشاورزان می بایست هوشیاری بیشتری در این زمینه داشته باشند و از روشن نمودن آتش در مجاورت کاه و کلش و انبارها خودداری نموده و به صورت دوره ای از سیستم های سیم کشی برق انبارها توسط افراد متخصص بازدید بعمل آورند.

وی در پایان با بیان اینکه در حریق فوق مالک فاقد بیمه آتش سوزی بوده است افزود: آتش ویران گر بر چشم بر هم زدنی خسارات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت بدین واسطه از تمامی کشاورزان خواستاریم جهت جبران خسارات ناشی از حوادث مبحث بیمه محصولات کشاورزی خود را به شدت جدی بگیرند.

شایان ذکر است علت و میزان خسارات وارده توسط کارشناسان  این سازمان در دست بررسی می باشد.

download

download (1)

download (3)

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code