| جمعه، 31 فروردین 1403
نگاه ایران:سرپرست سپیدرود و معاون خدمات شهری سپیدرود با بیان این که حمایت شهرداری و شورا از سپیدرود ضروری است گفت: ما اگر آمدیم که لایحه برای خرید سپیدرود فرستادیم دنبال تیمداری نیستیم، نگاه ما داشتن فرهنگ و گذشته شهر رشت است. علی بهارمست  در جلسه رسیدگی به لایحه خرید امتیاز باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: لایحه خرید شهرداری رشت مبنی بر خرید امتیاز باشگاه سپیدرود به دلیل درخواست های مکرر مردم  ارائه شده است.

وی با بیان اینکه تیم سپیدرود حدود ۵۰ سال قدمت دارد، افزود: سپیدرود در بسیاری از شهرهای گیلان طرفداران بسیاری دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت تیم سپیدرود را دارای افتخار آفرینی های زیادی دانست و گفت: پس از مدتی سپیدرود از جایگاه واقعی خود دور شد اما با تلاش و همت بازیکنان و کادر فنی این تیم دوباره به روزهای اوج خود نزدیک شده و نیازمند حمایت است.

وی ادامه داد: با صعود سپیدرود به لیگ دسته اول موجی از شادی و شعف در رشت ایجاد شد و اکنون باید از این تیم قدیمی به خوبی حمایت شود.

به گفته بهارمست، در مسابقات همواره ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر تماشاگر روی سکوهای ورزشگاه حضور پیدا کرده و حمایت همه جانبه خود را از تیم سپیدرود اعلام می کنند.

وی گفت: اگر از حوزه های مختلف اجتماعی نیز به موضوع خرید تیم نگاه کنیم متوجه می شویم که سپیدرود جزئی از زندگی مردم را تشکیل داده است.

بهارمست ادامه داد: نگاه شهرداری به سپیدرود این نیست که تیم داشته باشد، شهرداری اگر دنبال سپیدرود است برای این است که این تیم به خاطر شور و شعفی که در رشت ایجاد کرده است جزئی از فرهنگ و وجود مردم شهر رشت است.ما موظفیم همان طور که برای رفت  و روب این شهر هزینه می کنیم، برای آب های سطحی شهر هزینه می کنیم،  تیم این شهر هم نگه داریم.

سرپرست سپیدرود و معاون خدمات شهری سپیدرود با بیان این  که حمایت شهرداری و شورا از سپیدرود ضروری است در ادامه ابراز داشت: ما اگر آمدیم که لایحه برای خرید سپیدرود فرستادیم دنبال تیمداری نیستیم، نگاه ما داشتن فرهنگ و  گذشته شهر رشت است ، نگاه داشتن چیزی است که عامل ایجاد غرور و تعصب و هویت ما شده است که این عین کارهای خدماتی  است که شهرداری مسئولیت آن را بر عهده دارد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code