| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403

نگاه ایران/ مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی گیلان دقایقی پیش با حضور مسئولان ارشد انتظامی کشور و گیلان در ستاد فرماندهی استان آغاز شد.

سردار محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده جدید انتظامی گیلان به جای سردار ابراهیم قائد رحمتی فرمانده سابق، مسئولیت نظم و امنیت این استان را به عهده گرفت.

میرحیدری پیش از این جانشین فرماندهی ناجا در قم، معاون ناجا در اصفهان و فرمانده انتظامی قزوین بود.

فرمانده سابق انتظامی گیلان در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور سردار اشتری در این استان اظهار کرد: اصلی ترین شاخص اجتماعی نظم و امنیت پایدار است.

سردار ابراهیم قائدرحمتی افزود: پلیس گیلان توانسته است با اصل مشارکت و فراجناحی و موقعیت برون گرا و توجه به فرصت های پیش رو گام های اساسی در ایجاد امنیت استان بردارد.

وی به عملکرد پلیس گیلان در چهار سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: احداث سالن آی تی و راه اندازی مرکز علمی ـ کاربردی و فعالیت 240 نفر در این مرکز از جمله اقدام های پلیس استان بوده است.

فرمانده سابق انتظامی گیلان با بیان اینکه آموزشگاه درجه داری و افسری در این استان راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در بحث طرح دریا عملکرد پلیس مورد رضایت قرار گرفته است.

وی کاهش 16 درصدی تصادفات درون و برون شهری و افزایش 12 درصدی تماس مردمی با 110 را از دیگر اقدام های پلیس عنوان کرد.

قائدرحمتی با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته تعداد 36 طرح و پروژه عمرانی توسط پلیس گیلان انجام شده است، گفت: کارنامه عملکرد پلیس گیلان از 13 به چهار ارتقا پیدا کرده و در عملکرد نوروز در گروه الف رتبه سوم را کسب کرده است.

وی متذکر شد: مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است و پس از چهار سال این مسئولیت را به خدمتگزار دیگر واگذار می کنم.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code