| جمعه، 31 فروردین 1403
نگاه ایران: با صدور حکمی از سوی استاندار زنجان، کریم شعبانی بعنوان مشاور و مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری زنجان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان، اسداله درویش امیری صبح امروز طی حکمی کریم شعبانی را بعنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری زنجان منصوب و از خدمات عبدالرضا شهبازی در مدت تصدی این پست تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است کریم شعبانی؛ پیش از این عضو شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندر انزلی، فرمانده بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندر انزلی بوده و از نیروهای با سابقه وزارت کشور به شما می آید. وی سمت هایی از قبیل بخشدار مرکزی بندر انزلی، بخشداری مهدی شهر و شهمیزاد استان سمنان، معاون فرمانداری دامغان، فرماندار شهرستان های دلیجان و محلات در استان مرکزی، فرمانداری شهرستان های فومن، صومعه سرا و تالش در استان گیلان، سرپرستی اداره کل سیاسی، مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استانداری گیلان را در کارنامه کاری خود دارد.

لازم به یادآوری است، بر اساس تغییرات صورت پذیرفته در چارت اداری و سازمانی استانداری ها، اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی بصورت مجموعه ای متشکل از دو معاونت هماهنگی امور اجرایی و روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل فعالیت می نماید.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code