| سه شنبه، 28 فروردین 1403
استاندار گیلان در دیدار با معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب؛
       کد خبر: 79017

نگاه ایران: استاندار گیلان در دیدار با معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب از ارتقاء شاخص های توسعه ای در گیلان خبر داد و افزود : طبق گزارش های مرکز آمار در دولت تدبیر شاهد ارتقاء شاخص های توسعه ای گیلان هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر محمدعلی نجفی در این دیدار که به منظور تکریم و معارفه مدیر کل جدید آب و فاضلاب شهری در استانداری  برگزار شد با اشاره به سابقه خوب خدمتی مدیرکل جدید آب و فاضلاب شهری اظهار داشت : الحمدا... نگاه مثبتی نسبت به مهندس حسینی وجود داشته و باتوجه به تغییر حوزه مدیریتی از شهرستان به استان باید با پشتکار قویتر، با جدیت و با مهر و عطوفت وارد عرصه شود.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در دوران مدیریت قبلی آب و فاضلاب شهری اظهار داشت : انتظار داریم ,وزارت نیرو حمایت های جدی تری از مدیر آب و فاضلاب استان صورت دهد تا اقدامات خوب آغاز شده در این شرکت با قوت و جدیت پیگیری و ادامه یابد.

دکتر نجفی گفت : در دولت تدبیر و امید بر طبق گزارش های مرکز آمار ایران شاهد رشد شاخص های توسعه ای در بخش های مختلف استان هستیم.

گیاهی معاون وزیر نیرو نیز در این نشست با بیان اینکه وزارت نیرو در قالب 90 شرکت صنعت آب و فاضلاب را اداره می کند افزود : از این آمار 3 شرکت در بخش دولت و 59 شرکت با سیستم غیر دولتی اداره می شوند.

وی از بهره مندی 50 میلیون نفری در بخش آب شهری و 20 میلیون نفر در آب روستایی خبر داد و افزود : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی 99.5 درصد کیفیت آب در مجموع شهرها و 96.5 درصد کیفیت در آب روستایی مطلوب است.

به گزارش نگاه ایران، مراسم تودیع کاظم لطفی و معارفه سید محسن حسینی صبح امروز(چهارشنبه۱۹ آبان) در سالن همایش های شرکت مخابرات گیلان برگزار شد.(از اینجا بخوانید)

img_2432

img_2431

img_2440

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code