| جمعه، 31 فروردین 1403
نگاه ایران: شهردار منطقه 4 رشت از احداث پل چوبی روی تالاب عینک این شهر خبر داد. علی مقصودی با اشاره به احداث پل چوبی روی تالاب عینک این شهر اظهار کرد: نمونه ای از پل چوبی در بندر کیاشهر وجود دارد و قرار است پل چوبی روی بخشی از تالاب عینک رشت احداث شود.

وی با اشاره به مشخصه های پل چوبی تالاب عینک رشت افزود: این پل به طول تقریبی 950 مترمربع و با یک شکل مناسب روی بخشی از تالاب عینک رشت احداث می شود.

شهردار منطقه 4 رشت با بیان اینکه فاز نخست اجرای طرح مذکور در هزینه ها در دست بررسی است، ادامه داد: اگر در باره اختصاص بودجه در این مورد مواجه نشویم یکی از پروژه های ماندگار در شهر رشت می شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای چنین پروژه هایی نقش مهمی در جذب گردشگر ایفا می کند و یقینا این موارد در ایجاد فضای کسب وکار نیز موثر است.

مقصودی با اشاره به دیگر پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 4 رشت متذکر شد: ایجاد رینگ دوچرخه سواری در پارک دانشجو به طول دوهزار مترمربع و عرض سه متر، ایجاد پارک در حاشیه رودخانه در منظریه رشت، لوله گذاری در بخش هایی از محلات حمیدیان و پاره بیجار به منظور جمع آوری روان آب های سطحی و... از جمله پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 4 است.

وی ایجاد لاین دوچرخه سواری در پارک گل ها به طول یک هزار و 400 مترمربع به صورت رفت و برگشت از پروژه های عمرانی در دست بررسی است.

شهردار منطقه 4 رشت درباره اجرای طرح ممیزی در شهرداری منطقه چهار یادآور شد: به زودی با انتخاب پیمانکار طرح ممیزی در منطقه 4 نیز آغاز می شود.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code