| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک محور رشت ـ قزوین را نیمه سنگین عنوان کرد و گفت: تردد انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگین در دو محور رشت ـ قزوین و آستارا ـ اردبیل ممنوع است.

مهیار رستگار با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های استان در شب تاسوعای حسینی اظهار کرد: اکنون ترافیک محور رشت ـ قزوین و بالعکس نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه ورودی های گیلان به ویژه محور مذکور حجم زیادی از تردد خودروها را دارد، افزود: برای ورودی های گیلان محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۶ امروز اعمال شده است.

فرمانده پلیس راه گیلان تداوم اعمال محدودیت ترافیکی را تا ساعت ۲۴ فردا شب عنوان کرد و گفت: نیروهای پلیس راه در آمادگی کامل هستند.

وی با اشاره به اینکه محدودیت ترافیکی در دو محور رشت ـ قزوین و آستارا ـ اردبیل اعمال شده است، تصریح کرد: تردد انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگین در ساعت محدودیت ترافیک در محورهای مذکور ممنوع است.

رستگار حجم تردد در دیگر محورهای گیلان از جمله فومن، صومعه سرا، ضیابر، رشت، لنگرود و رودسر را بسیار زیاد دانست.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت مقررات رانندگی توسط رانندگان، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم ترددها در شب ها از رانندگان می خواهیم مقررات را رعایت کنند و مراقب عابران پیاده باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان یادآور شد: رانندگان با صبر و حوصله بیشتر در این ایام رانندگی کرده و از حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code