| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از تصادف خودروی نماینده تهران با یکدستگاه ۲۰۶ در جاده ساغند ـ رباط پشت بادام در ۱۲۰ کیلومتری اردکان خبر داد.

جواد کمال آبادی اظهار داشت: عبدالرضا هاشم زایی نماینده مردم تهران در مجلس بعد از ظهر جمعه در مسیر جاده ساغند ـ رباط پشت بادام با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ که از مسیر خود منحرف شده بود، تصادف کرد.

کمال آبادی عنوان کرد: خودروی نماینده تهران لکسوز بوده و خوشبختانه ایربک ها عمل کرده و به رغم شدت تصادف، حادثه جانی برای این خودرو که حامل هاشم زایی و یک سرنشین دیگر از اهالی ساغند بوده، رخ نداده است.

وی بیان کرد: سرنشینان این خودرو به بیمارستان منتقل شدند اما سرنشینان خودروی ۲۰۶ به دلیل آتش سوزی و انفجار خودرو جان خود را از دست دادند.

کمال آبادی در مورد سرنشینان ۲۰۶ بیان کرد: ظاهرا دو نفر سرنشین این خودرو بوده اند اما به دلیل شدت سوختگی اجساد، هویت و حتی جنسیت آنها مشخص نیست ضمن اینکه به دلیل وجود برخی لوازم کودک در خودرو، به نظر می رسد یک کودک نیز در این خودرو وجود داشته اما هیچ اثری از آن نیست.

وی ادامه داد: حال عمومی نماینده تهران و سرنشین دیگر خودروی وی مساعد است و به بیمارستانی در یزد منتقل شده اند و اجساد سرنشینان ۲۰۶ نیز به پزشکی قانونی منتقل شده است.

سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره جزییات این تصادف گفت:ساعت ١۵:٣٠ جمعه زمانی که یک دستگاه سواری پژو ٢٠۶ در حال حرکت در محور یزد-طبس( کیلومتر ١٢۵) بود، با یک دستگاه سواری لکسوس برخورد کرد که منجر به کشته شدن دو نفر و مجروح شدن ٢ نفر دیگر شد. مقصر این حادثه سواری پژو ٢٠۶ به علت تجاوز به چپ بوده است که این خودرو بعد از حادثه دچار حریق شده است

آخرین وضعیت نماینده تهران پس از عمل جراحی سه ساعته

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به عمل جراحی حدود سه ساعته هاشم زایی نماینده مردم تهران پس از تصادف گفت: پس از انجام اقدامات لازم، حال عمومی وی نسبتا خوب و اکنون در ICU بستری است. دکتر میرجلیلی با اشاره به دستور وزیر بهداشت و پیگیری روند درمان نماینده مردم تهران توسط تیمی مجرب در بیمارستان شهید رهنمون یزد، گفت: وی با تروما و آسیب به احشاء شکم و همچنین شکستگی اندام (دست) در بیمارستان شهید رهنمون تحت عمل جراحی قرار گرفت. میرجلیلی تاکید کرد: نماینده مردم تهران اکنون در ICU بستری است و از حال عمومی نسبتا مطلوبی برخوردار است.

هاشم زایی زاده روستای بیاضه در حوالی خور و بیابانک است و برای شرکت در مراسم عزاداری محرم عازم این روستا شده بود که دچار حادثه شد.

img_20161007_233142

img_20161007_233136 img_20161007_233131

img_20161007_233126
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code