| جمعه، 31 فروردین 1403
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان:
       کد خبر: 72393
نگاه ایران: مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گیلان در بازدید از مناطق حاشیه شهرها گفت: توجه ویژه در حوزه آموزش های عمومی و توانمند سازی ساکنان این مناطق درافزایش کیفیت زندگی آنها ضروری است.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان یونس رنجکش عصر چهارشنبه به همراه هیأتی از مسئولین اجرایی استان گیلان از مناطق حاشیه شهر رشت بازدید و چگونگی خدمات دستگاههای اجرایی فرهنگی و اجتماعی در این مناطق  را در مورد بررسی قرار داد.

وی هدف از انجام این بازدید میدانی را بررسی چگونگی خدمات دستگاه های فرهنگی و اجتماعی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق عنوان کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان افزود: چگونگی ارائه خدمات به ساکنان مناطق حاشیه شهرها و سکونتگاه های غیررسمی و ایجاد همگرایی بین دستگاه های اجرایی را یکی از مشکلات و دغدغه های اصلی در این بخش است.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید تلاش شد تا با استفاده از پتانسیل و ظرفیت هر دستگاه زمینه استفاده مناسب از امکانات در راستای ارائه خدمات عمومی به ساکنان این مناطق فراهم شود.

رنجکش با اشاره  به توجه ویژه دولت به ارائه خدمات در مناطق حاشیه شهرها بویژه در استان گیلان، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در این حوزه امیدواریم بتوانیم با افزایش خدمات عمومی بویژه در حوزه آموزش های عمومی و توانمند سازی ساکنان این مناطق زمینه های بهتری را برای افزایش کیفیت زندگی مردم حاشیه شهرها فراهم کنیم.

وی به ارائه خدمات مختلف توسط فرمانداری، شهرداری، بهزیستی، نیروی انتظامی، کانون پرورش فکری، تبلیغات اسلامی و سایر دستگاههای اجرایی در این مناطق با همکاری گروه های مردم نهاد اشاره کرد و افزود: با وجود همه این فعالیت ها نیازمند ایجاد همگرایی های بهتر بین دستگاهی هستیم.

به گفته این مسئول باید تلاش شود با ارائه خدمات مختلف از آسیب های اجتماعی در این مناطق که به هر دلیلی امکان بروز آن وجود دارد پیشگیری شود.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code