| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
شهروندان هرگونه مشکل در خدمت‌رسانی را به سازمان اطلاع دهند؛
       کد خبر: 72388
نگاه ایران: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از شهروندان خواست هرگونه نقص و کوتاهی در خدمت رسانی مرتبط با این سازمان را اطلاع دهند. به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، علیرضا حاجی پور با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار در استان، طرح « هر شهروند یک ناظر » در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، از 15 مهر آغاز می شود که طی آن از شهروندان فهیم و بافرهنگ رشت می خواهیم به منظور یاری رساندن در راستای ارتقا سطح و کیفیت خدمات و نظارت بهتر بر عملکرد پیمانکاران مرتبط با سازمان، هرگونه مشکل و نقص در حوزه های مرتبط با خدمات محوله این سازمان نظیر تاخیر و یا عدم جمع آوری زباله، انباشت نادرست زباله، عدم نظافت مناسب و کافی معابر، فقدان اطلاع رسانی و یا عدم رعایت برنامه زمان بندی شده جمع آوری پسماند خشک و تر، وضعیت نامناسب سطل های جمع آوری زباله و هرگونه برخورد و رفتار نادرست یا تخلف کارکنان و پاکبانان را صرفا از طریق درگاه های ارتباطی سازمان و با ذکر دقیق موضوع و زمان و مکان آن گزارش کنند تا پرسنل سازمان فورا نسبت به پیگیری و رفع مشکل اقدام کنند. شهروندان می توانند از راه های ذیل در این طرح مشارکت داشته باشند: شماره تلفن: 33242121 شماره پیامک: 30007098 شماره تلگرام: 09338020658 کانال اطلاع رسانی تلگرام: telegram.me/pasmandrasht صفحه اینستاگرام: instagram.com/pasmand.rasht پرتال اطلاع رسانی سازمان: www.rasht-bazyaft.ir