| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
به گزارش نگاه ایران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان، رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در دفتر ریاست این واحد دانشگاهی برگزارشد.
در این جلسه دکتر علیرضا امیرتیموری، ضمن تبریک روز 17 مرداد مصادف با روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید عرصه رسانه، شهید محمود صارمی، گفت:  خبرنگاران سعی می کنند  صدق و صفا و امانت داری را به مخاطب خود انتقال دهند و صداقت و پاکی و درستی را در رأس امور خود قرار می دهند ودر ارائه مطالب بلند پروازی نکرده و واقعیت را منتقل و سیاه نمایی و کم فروشی نمی کنند .
وی با قدردانی از زحمات معاونین دانشجویی و فرهنگی واحد رشت و اشاره به چارت تشکیلاتی جدید دانشگاه آزاد اسلامی ، کار در این حوزه را بسیار حساس دانست و گفت: بایستی معاون دانشجویی و فرهنگی جدید سعی کند تا فضای مطلوب و مناسبی را برای دانشجویان فراهم کند. کار در دانشگاه کاری مقدس و کاملا فرهنگی است و کار در حوزه دانشجویی می تواند از حال و هوای خاص روحانی و الهی برخوردار باشد و در مورد ارزش های اخلاقی و مسایل دانشجویی باید با توجه به دغدغه ها و رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب مولفه هایی چون شادابی، نو آور ی، صفا و خلوص ، رفاه و تکریم، اولویت دادن به خواسته های ضابطه مدار دانشجویان، حجاب و عفاف مورد توجه قرار گیرد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علی کریمیان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان، با تقدیر از معاونین سابق دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، اذعان داشت: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با توجه به استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این واحد دانشگاهی، دانشگاهی سلامت بوده و امیدوارم با توجه به بکارگیری نیروهای متخصص در تیم جدید مدیریتی، حرکت بهتری را داشته باشند.
این مقام مسئول ، ادامه داد: ما باید از تجربیات و ذخایر ارزنده نیرو های متخصص و نیرو های جوان آماده به کار موجود در دانشگاه استفاده کرد و از ظرفیت ها و توانمندی های آنان  در جهت رسیدن به اهداف کلان دانشگاه آزاد اسلامی استفاده شود .
در پایان طی مراسمی از زحمات آقای مظاهر زمانی، معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر محمد تقی یونسی رستمی معاون دانشجویی تقدیر و تشکر شد و ضمن معرفی آقای دکتر تیمور آمار به عنوان اولین معاون دانشجویی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت پس از طرح تجمیع 2، برایشان آرزوی موفقیت شد.
لازم به ذکر است دکتر تیمور آمار دانشیار رشته جغرافیا و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت است که سوابق مدیریتی خوبی را از جمله مدیر گروه آموزشی جغرافیا و رئیس دانشکده علوم انسانی را در سابقه کاری خود دارد.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code