| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان انجام شد؛
       کد خبر: 70129

نگاه ایران: در نشست بین مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و مجاری عرضه سوخت این استان  16 نفر از جایگاهداران مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان؛ در این نشست بالادست ، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و دبیر این همایش ، ضمن خیر مقدم به جایگاهداران و توزیع کنندگان فرآورده های نفتی از زحمات آنان تقدیر کرده، افزود: اگر نیم نگاهی به گذشته داشته باشیم و وضعیت جایگاهها را با قبل مقایسه کنیم شاهد تغییر و تحولاتی چشمگیری از لحاظ تعداد جایگاهها ، طراحی ، امکانات  و خدمات جانبی خواهیم بودکه از جمله عوامل این تحولات را می توان توسعه راهها ، تولید انبوه خودرو ، رشد جمعیت و همچنین از مهمترین عامل آن سرمایه گذاری بخش خصوصی  توسط عزیزان جایگاهدار عنوان کرد.

وی همچنین افزود: طی گزارش سه سال گذشته استان گیلان دارای 46 جایگاه ممتاز بوده ولی امروزه شاهد 78 باب جایگاه ممتاز هستیم و این یعنی در این مبحث رشد 70 درصدی داشته ایم و همچنین بالا بودن سطح تحصیلات جایگاهداران و مجرب بودن آنان و وجود پتانسیل بالایی که در این عزیزان است مایه مباهات شرکت ملی پخش می باشد.

وی با اشاره به برند سازی تعدادی از شرکت ها در سطح کشور افزود : « جایگاهداران استان نیز می بایست در این امر اهتمام ورزیده و  بهتر است که تعدادی از جایگاهداران که با یکدیگر همفکر بوده و قابلیت همکاری با یکدیگر را دارند درخصوص ایجاد شرکت در قالب برند اقدام نمایند.

پورعاشوری ، رئیس انجمن صنفی جایگاهداران استان ، ضمن تقدیر از مدیر و کارکنان شرکت نفت بابت همکاری همه جانبه ، از کلیه مالکین مجاری عرضه و  CNG تشکر نمود و خواستار حمایت شرکت نفت برای برند سازی توسط جایگاهداران شد.

عسگری ، دبیر انجمن صنفی جایگاهداران استان ، نیز مواردی درخصوص کارمزد ، مشکلات بانک ملت با تبخیر فرآورده را مطرح نمودند.

عباس دوبحری ، رئیس ایمنی ، HSE  و محیط زیست منطقه گیلان نیز در خلال پخش فیلم و حوادث در مجاری عرضه افزود : « تجزیه و تحلیل رعایت نکات ایمنی و HSE  که در مجاری عرضه مناطق 37 گانه در کل کشور صورت می گیرد و به صورت ماهانه به اطلاع آنان رسانده می شود تا مناطق به خصوص کارکنان جایگاهها آشنایی بیشتر با این خطرات داشته باشند .

وی همچنین افزود :  عدم استفاده از تلفن همراه ، عدم استعمال دخانیات ، هوشیار مسئول تخلیه و راننده در زمان تخلیه بار و تعمیرات باید توسط پیمانکار مجرب و مورد تایید رئیس ناحیه صورت گیرد ، ارزیابی محیط باید توسط کسانی که مسئول تخلیه و بارگیری هستند انجام شود.

وی همچنین با بیان اینکه 70 درصد حوادث در مواقع تخلیه نفتکش صورت می گیرد افزود : « آموزش این نکات هر ساله به دو صورت تئوری و عملی توسط واحد HSE  منطقه برای کارکنان مجاری عرضه انجام می شود.

عباسی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر از انجمن صنفی جایگاهداران ، بانک متصدی ارائه خدمات و پشتیبانی فعالیت های جایگاهها و همچنین از کارکنان شرکت ملی پخش تشکر نمود .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با اشاره ای گذرا به سیر تحولات در بخش های مختلف جامعه خصوصاً بازار اظهار داشت :بازار در ایران از سنتی به مدرن در حال تغییر شکل و ماهیت است جایگاههای عرضه سوخت نیز از این فرآیند مستثنی نیستند و باید خود را با تحولات فضای کسب و کار هماهنگ کنند.

وی افزود  :جایگاههای عرضه سوخت از دو دهه گذشته شاهد تغییرات زیادی بوده اند از واگذاری تلمبه های فروش از سوی شرکت به آن ها تا استفاده از سامانه هوشمند در عرضه سوخت و مرحله جدید برندسازی نیز مطمناً با همکاری متصدیان فهیم جایگاهها به خوبی اجرا خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر همراهی عزیزان جایگاهدار در طرح برند سازی گفت  : امیدوارم به جای مقاومت در برابر برندسازی شرایط بهره مندی از امتیازات و شرایط آن را فراهم  کنیم و بتوانیم با تعامل در این راستا گامهای مهمی را برداریم .

 img_0136

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code