| پنجشنبه، 30 فروردین 1403
نگاه ایران: محمود قاسم نژاد؛فرماندار ماسال ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گزارشی از اختصاص اعتبارات به طرح های ماسال را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه 400 میلیون تومان اعتبار برای کاهش تک خانوارهای فاقد برق در ماسال اختصاص یافته است، اظهار کرد: افزایش سرانه فضای ورزشی و ارتقای امکانات بهداشتی درمانی شهرستان در این اعتبار لحاظ شده است.

فرماندار ماسال از اختصاص 13 میلیارد و 272 میلیون تومان به طرح های عمرانی این شهرستان خبر داد و گفت: این اعتبار نسبت به سال گذشته بالغ بر 22 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه 200 میلیون تومان اعتبار برای بهسازی و تعریض راه دسترسی شهرک صنعتی ماسال اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اختصاص اعتبار تکمیلی از سوی سازمان شهرک های صنعتی شاهد نهایی شدن احداث این طرح باشیم.

قاسم نژاد رشد اعتبارات آستارا را نشانه توجه ویژه دولت به نقاط کم برخوردار عنوان کرد و یادآور شد: این میزان افزایش اعتبار در شرایطی به وقوع پیوسته که دولت با محدودیت های شدید مالی ناشی از کاهش درآمدهای نفتی مواجه است.

وی غفلت از هر کدام بخش های مختلف را به معنای تحمیل خسارت و عقب ماندگی در شهرستان دانست و یادآور شد: تلاش کردیم با در نظر داشتن تمام نیازمندی های منطقه و اولویت بندی آنها زمینه توزیع عادلانه این اعتبارات و جبران عقب ماندگی شهرستان فراهم شود.

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی بر پرداخت مطالبات پیمانکاران و تکمیل پروژه های نیمه تمام تأکید دارند، افزود: حوزه های کشاورزی و آب منطقه ای را از دیگر اولویت های شهرستان در اختصاص اعتبارات است.

وی توجه به امر آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی را از نکات حائز اهمیت در اختصاص اعتبارات برشمرد و متذکر شد: برای بهبود امکانات تفریحی و گردشگری در منطقه بام سبز ماسال و پارک جنگلی «کفود» شاندرمن نیز اعتبارات خوبی پیش بینی شده است.

قاسم نژاد درباره احداث زیستگاه گوزن مرال در ماسال گفت: در سال های گذشته اعتبار این پروژه به صورت قطره چکانی اختصاص می یافت اما در دو سال اخیر اعتبارات خوبی برای تکمیل زیستگاه مذکور اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی فاز نخست زیستگاه ارزشمند گوزن و رها سازی مرال در آن باشیم.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code