| جمعه، 31 فروردین 1403
نگاه ایران: با تلاش استاندار محترم و مدیران مرتبط و پیگیری هایاداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خط تولید شرکت چوکای تالش از تاریخ 95/6/8 شروع به کار نموده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل، محمود ایزددوست با بیان این مطلب افزود مشکلاتی اعم از سالن غذاخوری پرسنل، سرویس ایاب ذهاب کارکنان و مشکلات مربوط به اعتبار دفترچه های کارگران با توافقات بعمل امده با تامین اجتماعی نیز برطرف شده است. ایزددوست شرایط کنونی این شرکت را بسیار مناست بیان نمود و افزود مطالبات تامین کنندگان مواد اولیه (چوب و اخال) پرداخت شده است. وی در پایان بیان داشت تنها نگرانی کارگران مطالبات 4 ماهه آنان می باشد که طی تماس با مدیران شرکت اعلام داشته اند تا هفته آینده نسبت به پرداخت آن اقدام لازم بعمل می آورند. دو شرکت تعاونی از گیلان به عنوان تعاونی برتر ملی انتخاب شدند  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان همچنین از انتخاب دو شرکت تعاونی گیلانی برای اولین بار به عنوان تعاونی برتر ملی در یازدهمین جشنواره تعاونیهای برتر کشور خبر داد.

محمود ایزددوست با بیان این مطلب افزود : تعاونی پرورش ماهیان خاویاری مروارید قروق تالش باویژگی اشتغال بالا و صادرات به اروپابه عنوان تعاونی برترملی دررشته کشاورزی و اتحادیه شرکتهای تعاونی مصرف کارکنان دولت گیلان به دلیل ارائه خدمات مناسب به اعضاء به عنوان اتحادیه برترملی در رشته مصرف در سطح اتحادیه های مصرف کشور انتخاب شدند.

شایان ذکراست که پس ازثبت نام تعاونی هادرجشنواره و ارزیابی کارشناسی درسطح ملی درنهایت براساس شاخص های مربوطه این انتخاب انجام گردیده و فقط تعاونی های 18استان از31 استان دراین رقابت موفق شدند در سطح ملی انتخاب شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، از18تعاونی برترملی2شرکت تعاونی متعلق به استان گیلان است که با حضور معاون محترم رئیس جمهورو  همچنین وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی ازاین شرکتهای تعاونی تجلیل گردید که این نشانگر بالندگی وتوانمندی تعاونیهای استان و همچنین تلاش تعاونیها جهت رعایت تکالیف قانونی است.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code