| پنجشنبه، 30 فروردین 1403
در نخستین روز از تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان؛
       کد خبر: 66550
نگاه ایران:  در نخستین روز از هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان 24 نمایش در هفت نقطه از این شهر به اجرا درآمد.

دبیر هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان عصر امروز در جریان برگزاری این جشنواره اظهار کرد: امسال تعداد 178 اثر به دبیرخانه جشنواره مذکور ارسال شده است.

نگار نادری به انتخاب 20 اثر در هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان اشاره کرد و افزود: در مجموع در مدت سه روز تعداد 100 نمایش به اجرا در می آید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با بیان اینکه 16 نمایش برای بخش مسابقه هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان انتخاب شده است، تصریح کرد: تعداد سه اثر در بخش ویژه کودک و یک اثر مهمان به نمایش گذاشته می شود.

نادری، زمان اجرای هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان را از 13 تا 15 شهریور ماه جاری اعلام کرد و گفت: آثار مذکور در هفت نقطه از شهر لاهیجان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در نخستین روز از جشنواره تعداد 24 اثر به نمایش گذاشته می شود، خاطرنشان کرد: اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان ساعت 20.15 دقیقه عصر 15 شهریور ماه جاری در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می شود.

روایت عشق نوشته و کار علی عمرانی از ورامین به عنوان اثر مهمان در هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به اجرا در آمد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code