| پنجشنبه، 30 فروردین 1403
با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان؛
       کد خبر: 63984
نگاه ایران/ آدینه صالح نژاد: نشست هم اندیشی بخشداران شرق گیلان به مناسبت هفته دولت و به میزبانی فرمانداری لنگرود برگزار شد. در این نشست علی اکبر پراوزان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، سیدرضا جوادپور فرماندار و محمدرضا محمدی معاون سیاسی فرمانداری لنگرود به همراه بخشداران شهرستان های لنگرود، لاهیجان، رودسر، سیاهکل،املش، آستانه اشرفیه حضور داشتند. جلسه بخشداران شرق گیلان (2) علی اکبر پراوزان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در این نشست با اشاره به مشکلات و کمبودهای به جا مانده از عملکرد نامطلوب دولت سابق در برخی حوزه ها، دولت را میراث دار عقب ماندگی هایی دانست که برای جبران آن زمان و فرصت لازم است. پراوزان با اشاره به بهبود شاخص ها و آمارهای اقتصادی گیلان در سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید روند کنونی را امیدبخش دانست. مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خطاب به بخشداران از آنها خواست تا با  دعوت از حامیان دولت در سطح شهرستان و حتی روستاها از توانایی و همراهی آنها در پیشبرد اهداف دولت استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم هیچ تفاوتی میان حزب و جناح وجود ندارد و هدف اصلی صداقت در گفتار، کردار و شجاعت در رفتار است تصریح کرد: دولت تدبیر قصد دارد به بهترین شکل ممکن از ظرفیت رسانه ها و احزاب استفاده کند.

جلسه بخشداران شرق گیلان (1)

به گزارش نگاه ایران؛در ادامه این نشست سیدرضا جوادپور فرماندار لنگرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را فرصت مناسبی برای معرفی بیشتر خدمات ارزشمند دولت به عموم مردم دانست. وی افزود: در آغاز فعالیت دولت یازدهم شرایط و بحران های خاصی وجود داشت که به لطف، تلاش و برنامه ریزی و تدبیر دولت روحانی مشکلات کمتر یا برطرف شد و خوشبختانه توانستیم آرامش و ثبات را در جامعه شاهد باشیم و فشار و تهدیدات از سر مردم برداشته شود. جوادپور با اشاره به فرایند رفع تحریم های ظالمانه علیه ایران تصریح کرد: دولت تدبیر و امید برای اولین بار قطع نامه شورای امنیت را با تدبیر و خردورزی بی اثر کرد. فرماندار لنگرود با اشاره به دلایل هم اندیشی بخشداران استان بیان کرد: این جلسه برای تبادل نظر و افزایش روحیه بخشداران بسیار مفید است و نوعی کمک و هم فکری است تا مشکلات را در حوزه های مختلف حل نماییم و با روحیه بیشتر و تدبیر مناسب کارها را پیگیری کنیم. به گزارش نگاه ایران؛ در ادامه این جلسه نیز هر یک از بخشداران به ارائه گزارش عملکرد در حوزه کاری خود و بیان نقاط ضعف و قوت و مشکلات پرداختند. جلسه بخشداران شرق گیلان (4)  

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code