| شنبه، 01 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: فرماندار شهرستان صومعه سرا گفت: مدیران ، مسئولان و کارگزاران از انتقادهای سازنده و دلسوزانه خبرنگاران استقبال می کنند.

حسین اسماعیل پور روز یکشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان(گزارش تصویری نگاه ایران) با اشاره به اینکه نقدی می تواند سازنده باشد که از روی واقعیت های موجود و کارشناسانه باشد، اظهار داشت: باید منفی گرایی را حذف و بجایش مثبت اندیشی را تقویت کنیم و از رسانه ها به عنوان یک اهرم کمک کننده در پیشبرد اهداف نظام و آرمان های انقلاب اسلامی بهره بگیریم.

وی با اشاره به اینکه همه اداره ها و مسئولان شهرستان صومعه سرا باید نقد شوند، افزود: تمامی اداره ها و نهادها باید عملکردها و اقدامات دولت را اطلاع رسانی کنند . اسماعیل پور ادامه داد: تجلیل از خبرنگاران و تشویق آنها در واقع، سرمایه گذاری برای توسعه شهرستان است از این رو خبرنگاران می توانند با انعکاس مسائل و مشکلات، یاور خوبی برای مسئولان باشند . فرماندار شهرستان صومعه سرا افزود: امید است از این پس مسئولان و سفیران فرهنگی، بیشتر در کنار یکدیگر باشند و همه با هم در جهت ساختن و عمران و آبادانی شهرستان بکوشیم. اسماعیل پور به پیشرفت و ارائه خدمات زیربنایی دولت در این شهرستان اشاره کرد و افزود : طبق آمار این شهرستان در سال گذشته در زمینه اشتغال نسبت به سه سال قبل، 20 درصد رشد داشته است. وی افزود: برای اولین بار صادرات گلدان و صنایع دستی به هلند از این شهرستان انجام شده و با حمایت دولت و رایزنی های صورت گرفته، شش کارخانه دوباره احیاء و 200کارگر به شغل خود برگشته اند . وی با اشاره به اینکه ضریب گاز رسانی به روستاهای این شهرستان به صد درصد رسیده، اظهار داشت : در هفته دولت امسال شاهد معرفی صومعه سرا به عنوان شهر سبز خواهیم بود . در این مراسم که با گردش در تالاب و پناهگاه حیات وحش سلکه همراه بود، از سوی فرمانداری، لوح تقدیری به منظور تجلیل از خبرنگاران صومعه سرا به فعالان رسانه ای اهدا شد. شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code